مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل باشگاه پرسپولس تهران گفت: از گرفتن يك امتياز ناراضي نيستم؛ اما مي‌توانستيم ذوب آهن را در اصفهان شكست دهيم.

عباس انصاري فرد درباره بازي مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازي خوبي را برابر يكي از مدعيان ليگ برتر برگزار كرديم و تا زماني كه از لحاظ بدني از حريف برتري داشتيم توانستيم توپ و ميدان را در اختيار بگيريم.
وي ادامه داد: در خط هافبك با توجه به نياز به دوندگي زياد، هنوز كار داريم و صد در صد آماده نيستيم. معتقدم تيمي كه در فصل جديد ساخته‌ام پتانسيل بالاتري دارد.
انصاري فرد با بيان اين مطلب كه بايد از كريم باقري به دليل تلاش هايش در ميدان تقدير كرد، افزود: از يك امتياز بازي مقابل ذوب آهن ناراضي نيستم؛ اما شايسته پيروزي و گرفتن 3 امتياز در اين بازي بوديم.
وي خاطر نشان كرد: دوست دارم پرسپوليس هميشه برنده باشد. مطمئن هستم كه تيم ما شايسته كسب قهرماني است.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره پرداخت مطالبات بازيكنان گفت: خوشبختانه توانستيم قسمتي از مطالبات بازيكنان را به آنها پرداخت كنيم تا با خيال راحت تر به تمرين و بازي بپردازند. فقط از آنها مي‌خواهم كه با تمام وجود براي سربلندي پرسپوليس و دلجويي از هواداران اين تيم به دليل ناكامي در فصل گذشته تلاش كنند.
وي تاكيد كرد: باز هم به بازيكنان پرسپوليس هشدار داده ام حاشيه‌ها هميشه دنبال اين تيم است و بايد مراقب بوده و فقط به فكر موفقيت در زمين بازي باشند. برخي‌ها هنوز دوست ندارند پرسپوليس نتيجه بگيرد.
انصاري فرد افزود: قصد ندارم از خودم تعريف كنم اما باز هم تلاش خواهم كرد تا مشكلات در پرسپوليس را به حداقل برسانم.
وي درباره قرارداد با اسپانسر پرسپوليس گفت: هنوز با سعيد لو ديدار حضوري و تماس تلفني نداشته‌ام. اميدوارم پس از مستقر شدن ايشان در سازمان تربيت بدني ملاقاتي با او داشته باشم و مشكلات مربوط به عقد قرارداد را برطرف كنيم.
انصاري فرد در پايان خاطر نشان كرد: بسيار به موفقيت تيم اميدوارم. هواداران بايد ما را حمايت كنند كه براي قهرماني بجنگيم و در بازي‌هاي آينده راحت‌تر به 3 امتياز‌هاي لازم برسيم. فاصله زيادي بين نفرات ذخيره با بازيكنان اصلي نيست و پرسپوليس با اين پتانسيل مي تواند قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)