مرجع خبری پرسپولیس : شب گذشته سایت گل از پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری مسئولان باشگاه النصر امارات برای جذب یکی از بازیکنان پرسپولیس خبر داد. با توجه به ذهنیت منفی که نسبت به صحت اخبار سایت گل داشتیم، از انتشار آن خودداری کردیم اما برحسب کنجکاوی صحت خبر فوق را پیگیری کردیم.

با تلاش خبرنگار ما اصل خبر از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس تایید شد اما آن ها اعلام کردند مدیرعامل باشگاه هیچ تمایلی به افشای نام بازیکن مورد نظر ندارد. با این حال سایت گل در گمانه زنی هایش از هادی نوروزی به عنوان بازیکن مورد نظر باشگاه النصر نام برده بود که مشخص شد احتمالا فرد دیگری مورد توجه باشگاه النصر قرار گرفته.

وسلی برزیلیا که در دیدار فینال تورنمنت چهار جانبه امارات بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت نظر مسئولان این باشگاه اماراتی را جلب کرده و آن ها پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن برزیلی به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده اند.

 با توجه به اینکه سرخ ها در فصل جاری با مشکلات مالی بسیازی دست و پنجه نرم می کنند، بعید نیست به همین زودی مقدمات ترانسفر مهاجم پرسپولیس به امارات فراهم شود. با این حال سایت گل همچنان روی گزینه هادی نوروزی تاکید می کند و البته اعتقاد دارد میثم بائو نیز می تواند گزینه مناسبی برای حضور در امارات باشد !

انتهای گزارش اختصاصی /  استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)