باید مقابل شاهین با احتیاط بازی کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي موفقيت در آينده، پرسپوليس نياز به زير ساخت‌هاي مناسب دارد.

حسين عبدي در خصوص بازي فردا مقابل شاهين بوشهر اظهار داشت: بازي اين تيم مقابل استيل آذين را ديدم و واقعا قبول دارم بوشهري ها بازيكنان خوبي دارند و فقط مقداري در زدن ضربات آخر مشكل دارند.
وي عنوان كرد: به نظر من اگر بيشتر به مربي سابق اين تيم فرصت مي دادند شاهين راحت‌تر مي‌توانست در ليگ خودنمايي كند اما حال با تغييراتي كه شده كار براي ما سخت خواهد شد.
عبدي ادامه داد: بايد با تفكرات جديد مقابل شاهين بوشهر به ميدان برويم. نمي دانيم ياوري با چه افكاري مقابل ما بازي مي‌كند. با اين حال فقط به فكر 3 امتياز هستيم.
مربي پرسپوليس درباره پيشنهادش به انصاري فرد براي تشكيل تيم دوم پرسپوليس تاكيد كرد: اين پيشنهاد را با مديرعامل پرسپوليس در ميدان گذاشتم. ما نياز به تيمي پايه و دوم براي قدرتمند كردن پرسپوليس در ليگ برتر داريم. به نظر من استعدادها در فوتبال ايران زياد است و به راحتي مي‌توانند در پرسپوليس شكوفا شوند مخصوصا وقتي كه درب اين باشگاه براي افرادي باز باشد كه دوست دارند حتي تست فوتبال بدهند.

وي يادآور شد: چند امتياز با تشكيل تيم دوم پرسپوليس به وجود مي‌آيد. اولين اين كه ما مي‌توانيم بازيكنان سال آينده را بسازيم و در صورت درخشش به تيم اول بفرستيم در مرحله بعدي بازيكناني كه از تيم دوم وارد تيم اول مي‌كنيم مبلغي براي باشگاه سود دارد كه از ديگر تيم‌ها خريد گران قيمت نكند. اينها سود آوري‌ها است كه مي‌تواند با تشكيل تيم دوم به پرسپوليس كمك كند.
عبدي ادامه داد: مشكلي كه در اين زمينه داريم هزينه اوليه امكانات و ساپورت تيم است. من پول زيادي نمي‌خواهم و نمي‌خواهم يك ريال را براي خودم بردارم اما تيم خرج دارد و فقط نياز به زمين تمرين و شرايطيداريم كه بازيكنان در آرامش باشند.
عبدي در پايان درباره مشكلات هوار ملا محمد با كادر فني پرسپوليس گفت: ملا محمد بازيكن بزرگ و با اخلاقي است و من و كرانچار از او راضي هستيم. ايشان فقط به دستور كرانچار در حال تمرينات اختصاصي است كه با حضورش در تركيب پرسپوليس مشكلات جناح چپ ما را حل كند. خوشبختانه هوار ملا محمد توانسته تا به امروز خواسته هاي ما را بر آورده كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)