مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

عباس انصاري‌فرد طي تماس تلفني با شريفي، رييس كميته انضباطي خواستار تعيين تكليف براي جلال اكبري مدافع چپ پرسپوليس شد كه اعلام شده تا اطلاع ثانوي محروم است اما شريفي گفته بعد از بازي پرسپوليس- شاهين بوشهر راي او اعلام مي‌شود.

كرانچار از باشگاه تقاضا كرده طي استعلامي از سازمان ليگ مشخص شود تاريخ دقيق پايان نيم فصل اول و شروع نيم فصل دوم چه زماني خواهد بود تا وي مقدمات مرخصي و سفر به كشورش را انجام دهد. وي ديروز صبح به سفارت كرواسي رفت و حدود يك ساعت با سفير اين كشور در ايران صحبت كرد.

ديروز قرار بود ساعت 3 بعدازظهر كميته فني پرسپوليس تشكيل جلسه دهد. قرار بود در اين جلسه پيرامون مشكلات مالي، قرارداد آناليزوري كه كرانچار درخواست كرده، مطالبات بازيكنان و مسائل فني سه بازي اخير بحث و بررسي شود اما اين جلسه به بعدازظهر روز سه‌شنبه موكول شد.


عصر چهارشنبه 25 شهريور ماه عباس انصاري‌فرد در كنفرانس خبري در مورد اسپانسر باشگاه، جلساتي كه با سعيدلو داشته، پروژه آكادمي مشترك با النصر و كروزيرو و ديگر مسائل اخير پرسپوليس پاسخگوي خبرنگاران خواهد بود. اين كنفرانس در تالار مهرباني مجموعه ورزشي انقلاب برگزار خواهد شد و بعد از آن باشگاه پرسپوليس به حاضران افطاري مي‌دهد.

با اينكه كميته انضباطي در مورد پرداخت طلب پرسپوليس به سعداوي به نفع مربي فصل گذشته اين تيم راي داده اما باشگاه هنوز پولي به سعداوي پرداخت نكرده است. به همين خاطر مربي اين فصل فولاد خوزستان فردا دوباره به كميته انضباطي مراجعه خواهد كرد.
گفته مي‌شود النصري‌ها از ابتدا خواستار اشپيتيم آرفي نبوده‌اند بلكه اين بازيكن خود به دنبال ترانسفر بوده است. از طرفي شايعه شده مسوولان النصر به دنبال وسلي برزيليا هستند و او را در تيررس قرار داده‌اند.
زلاتكو كرانچار قصد دارد طي صحبت با محسن خليلي به مهاجم پرسپوليس در برطرف كردن مشكلات روحي‌اش كمك كند. كرانچار مي‌خواهد خليلي هر چه سريع‌تر شرايط مسابقه را پيدا كند.
محل تمرين‌هاي پرسپوليس دوباره تغيير كرد و بعد از يك جلسه تمرين در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي، تمرين‌هاي ديروز و امروز در ورزشگاه خيريه عمل پيگيري شده و مي‌شود.
حسين عبدي اعلام كرده قرار است كادر فني پرسپوليس با تيم آناليز كاملي همكاري كند، بنابراين دست به كار شده تا با يكي دو آناليزور وارد مذاكره شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)