مرجع خبری پرسپولیس : هادى نوروزى مقابل شاهين آمار گل هاى زده خود را به عدد ۴ رساند تا همچنان در تعقيب ساير گلزنان باشد . گفت و گو با وى را بخوانيد:


راجع به بازى براى ما صحبت كن.
بازى خيلى خوبى نبود. تيم شاهين براى گرفتن حداقل امتياز آمده بود و طبيعى بود كه نتيجه ۲ بر ۲ براى آنها راضى كننده باشد. ما نتوانستيم از گل هاى زده خود حفاظت كنيم و در زمين خودمان با نتيجه مساوى متوقف شديم.


چرا پرسپوليس نمى تواند از گل برترى خود محافظت كند؟
ما بعد از زدن گل، زيادى در جو شادى آن قرار مى گيريم. بعد از گل بايد به فكر حفظ آن هم باشيم. گل هايى كه در بازى باشاهين بوشهر دريافت كرديم از روى اشتباهات بچه گانه بود.
به خاطر عملكرد ضعيف بادامكى و معمارزاده، تماشاگران در حين بازى شعارهايى عليه اين ۲ بازيكن مى دادند. نظرت درباره اين موضوع چيست؟


به عقيده من كار تماشاگران پرسپوليس اصلاً درست نبود. آنها نبايد اشتباهات بازى را به گردن يك نفر بيندازند. يك هوادار در هر صورتى بايد بازيكنان تيم محبوب خود را حمايت كند و انجام اين حركات در استاديوم قشنگ نيست .
بازى مقابل راه آهن را چطور پيش بينى مى كنى؟
خدا را شكر برنامه بازى ها به گونه اى است كه ما ۵ بازى آينده خود را هم در آزادى انجام خواهيم داد. اگر بازى با شاهين را مى برديم خيلى بهتر مى شد اما ديگر نبايد به آن فكر كنيم. اميدوارم با برد مقابل راه آهن دل هوادارانمان را شاد كنيم و آنها را راضى به خانه بفرستيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)