سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: با اینکه موهایم سفید شده است اما همچنان در کارم خیلی محکم و قوی هستم.

پس از پیوستن ژوزه مورینیو به چلسی این مربی پرتغالی با اشاره به افت کیفی آبی‌پوشان در چند سال گذشته قول داد مجددا این تیم را به استاندارد بالایی برگرداند. آقای خاص در اولین حضورش در چلسی در فصل‌های 05-2004 و 06-2005 برای 2 سال متوالی این تیم را قهرمان لیگ برتر کرد اما وقتی او در سال 2007 از این تیم جدا شد آبی‌پوشان لندنی در چند سال گذشته در سایه 2 تیم شهر منچستر در کسب قهرمانی لیگ ناکام بوده‌اند.

مورینیو به روزنامه «سان» چاپ لندن گفت: ما باید وضعیت تیم را بهبود ببخشیم اما وقتی می‌گویم باید به فکر بهبود بخشیدن باشیم مردم با خود فکر می‌کنند که چلسی چند میلیون هزینه خواهد کرد. منظور من کار تیمی است و اینکه باید سخت کار کرده و حرفه‌ای باشیم تا تیمی بهتر را بسازیم. کار من در اینجا بهبود وضعیت بازیکنان و وضعیت تیم است و اگر موفق به این کار نشوم از خودم راضی و خوشحال نخواهم بود.

وی افزود: پس از اینکه شرایط تیم را به حد مطلوب رساندیم با خرید چند بازیکن خوب فوق‌العاده خواهیم شد ولی پیش از آن باید با کار و تلاش تیم را به وضعیتی ایده‌آل برسانم. ما باید به صورت فردی و گروهی بهتر شویم و ساختار باشگاه را نیز بهبود ببخشیم.

مربی 50 ساله چلسی تصریح کرد: اولویت ما رساندن وضعیت تیم به شرایط دلخواه‌مان است. امسال تا بازی آخر تلاش می‌کنیم تا به اهداف‌مان برسیم و برای این کار باید سخت تلاش کنیم.

آقای خاص در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم با روحیه و انگیزه‌ای بالا کارمان را در چلسی آغاز خواهیم کرد. با وجود اینکه موهایم سفید شده که در سال 2004 اینطور نبود اما همچنان در کارم خیلی محکم و قوی هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)