باشگاه منچستریونایتد اولین بازیکن موردنظر دیوید مویس را به خدمت گرفت.

دیوید مویس اسکاتلندی که به تازگی جانشین سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد شده است، اولین خرید خود را برای شیاطین سرخ انجام داد. باشگاه منچستریونایتد در این راستا با گیلرمو وارلا، مدافع 20 ساله تیم پنارول، قهرمان فصل 13-2012 لیگ برتر اروگوئه به توافق رسید و قراردادی 5 ساله امضا کرد.

وارلا که سابقه بازی در تیم‌های زیر 17 و زیر 20 سال اروگوئه را دارد، هفته گذشته پیوستنش به جمع سرخپوشان منچستر تایید شده بود و روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور در این باشگاه قراردادش را به امضا رساند.

این مدافع جوان در چند هفته پایانی فصل 13-2012 لیگ برتر در اولدترافورد حضور یافت و عملکردش در تمرینات باشگاه منچستریونایتد را برای عقد قرارداد با وی متقاعد ساخت. مبلغ قرارداد این بازیکن در حدود یک میلیون پوند اعلام شده است.

وی پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد به سایت رسمی این باشگاه گفت: خیلی خوشحالم که عضوی از منچستریونایتد که یکی از بهترین تیم‌های دنیاست، شدم. همانطور که همه می‌دانند منچستریونایتد باشگاهی نامدار است که تاکنون به افتخارات بسیاری دست یافته و امیدوارم که موفقیت‌های این تیم ادامه داشته باشد. خوش‌شانسم که در منچستر اسپانیایی زبان‌ها زیاد نیستند و همین کمک می‌کند تا زودتر به شرایط اینجا عادت کنم.

وارلا اولین بازی خود برای تیم برزگسالان پنارول را در ماه ژانویه 2011 انجام داد و توانست خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم راه یابد. وی تا کنون 10 بازی برای تیم زیر 20 ساله‌های اروگوئه انجام داده ولی هنوز فرصت حضور در تیم ملی این کشور را نیافته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)