پرسپولیس نیوز : بر اساس بررسی‌های انجام شده، امید عالیشاه هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه پدیده دو سال اخیر لیگ برتر که با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوسته است، بواسطه شرایط سنی سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود.

براساس بررسی‌های انجام شده از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس و همچنین استعلام‌های گرفته شده از سازمان لیگ، امید عالیشاه که فصل گذشته بازیکن رده سنی زیر 21 سال بوده نامش در فرم شماره 6 باشگاه راه آهن که در سازمان لیگ به ثبت رسیده است در ردیف بیست و هشتم قرار گرفته است.

نام عالیشاه بر این اساس در لیست 27 بازیکن بزرگسال و زیر 23 سال باشگاه راه آهن نبوده و این بازیکن جوان همچون میلاد غریبی سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود.

پرسپولیس تاکنون سید مهدی سید صالحی، میثم حسینی و مهرداد کفشگری را به عنوان سهمیه لیگ برتری به خدمت گرفته است. قاسم دهنوی هم با پرسپولیس قرارداد داخلی بسته اما برغم عقد قرارداد با پرسپولیس در تمرینات تیم سپاهان شرکت کرده است. براساس قوانین، هر تیم لیگ برتری قادر به جذب 6 بازیکن لیگ برتری می‌باشد.

عباس‌زاده و شاکری نیز از لیگ یک جذب شده‌اند و در تمرینات پرسپولیس حضور دارند. براساس تصمیمات اتخاد شده در نشست رویانیان و دایی دو بازیکن جدید دیگر قطعا جذب خواهند شد و مذاکرات در این باره ادامه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)