مهاجم لیورپول تاکید کرد حتی یک کودک ۸ ساله هم دوست دارد روزی راهی رئال مادرید یا بارسلونا شود.

لوییس سوارز که در حال سپری کردن 10 جلسه محرومیت خود به دلیل گاز گرفتن دست برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی است درخواست خود برای خروج از لیورپول را تکرار کرده است.

او معتقد است اتحادیه فوتبال انگلیس با در نظر گرفتن چنین محرومیت طولانی مدتی او را قربانی کرده است. سوارز همچنین معتقد است رسانه‌های انگلیسی با بزرگ جلوه دادن این رخداد، اتحادیه را مجبور کرده‌اند که این محرومیت را برای وی در نظر بگیرد.

از سوی دیگر باشگاه لیورپول با توجه به اینکه قرارداد مهاجم اروگوئه‌ای تیمش تا سال 2017 معتبر است اعلام کرده به هیچ وجه او را نخواهد فروخت ولی سوارز برای بار دوم از سران باشگاه خواسته او را به باشگاه دیگری بفروشند.

«نخستین چیزی که به آن اهمیت می‌دهم این است که با لیورپول قرارداد دارم ولی اگر روزی بخواهم آنفیلد را ترک کنم، بدون شک سران باشگاه پیشنهادهای رسیده را مورد توجه قرار خواهند داد. ممکن است همه تیم‌ها روزی بهترین تیم دنیا شوند ولی اگر از یک کودک هشت ساله هم بپرسید به شما خواهد گفت که دوست دارد روزی به یکی از تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا برود.»

سوارز در ژانویه 2011 با 22.8 میلیون پوند از آژاکس به لیورپول آمد.

«همواره گفته‌ام که لیورپول را دوست دارم. به شهر و باشگاه علاقمندم و از روزی که به اینجا آمدم همه با من رفتار خوبی داشتند. چیزی که می‌خواهم این است که به تمامی حرف‌هایی که زده شده احترام گذاشته شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)