مدیر رسانه‌ای تیم ملی کره‌جنوبی می‌گوید درگیری ایجاد شده بین چوی کانگ هی و کارلوس کی‌روش تنها مربوط به این دو نفر بوده و ارتباطی به فدراسیون دو کشور ندارد.

لی جا چوره درباره جدال کلامی کارلوس کی‌روش و چوی کانگ هی اظهار کرد: فکر می‌کنم مشتری این حرف‌ها بیشتر هواداران باشند. با این حرف‌ها تنها هواداران دو تیم برای بازی فردا شب هیجان زده می‌شوند. در فوتبال این اتفاقات و حرف‌ها خیلی اتفاق بدی نیست و ما نگرانی از این بابت نداریم. ضمن اینکه فکر می‌کنم همه این حرف‌ها فقط تا قبل از بازی اعتبار دارد و دو تیم پیش از حضور در ورزشگاه اصلا به این حرف‌ها فکر هم نخواهند کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که اما سرمربی شما به فوتبال ایران توهین کرده و فدراسیون فوتبال ایران از طرف کره‌ای خواسته تا چوی عذرخواهی کند، گفت: ما به مردم و فوتبال ایران احترام می‌گذاریم. این مشکل فقط مربوط به سرمربیان دو تیم است.

 

چوره درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی گفت: بازی خیلی دشواری خواهد بود. ما و ایران همیشه مصافهای برابری داشته‌ایم و همه چیز در زمین بازی مشخص خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا همانطور که سرمربی تیم‌تان گفته دوست دارید کره جنوبی به همراه ازبکستان به جام جهانی برود، گفت: نه واقعا برای ما تفاوتی نمی‌کند. ایران و ازبکستان هر دو تیم خوبی هستند و فرقی نمی‌کند به همراه ما ایران به جام جهانی برود یا ازبکستان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)