کمپانی تولید پوشاک ورزشی آدیداس و باشگاه چلسی قراردادی جدید به امضا رساندند.

بازگشت ژوزه مورینیو به چلسی این فرصت را به آبی‌پوشان لندنی داد تا قراردادی 300 میلیون پوندی را با کمپانی تولید پوشاک ورزشی آدیداس به امضا برسانند. این قرارداد 10 ساله یک رکورد جهانی به حساب می‌آید که تا کنون بین یک تیم فوتبال و یک کمپانی تولید پوشاک ورزشی منعقد شده است.

قراردادی که چلسی و آدیدادس با یکدیگر بستند رکورد پیشین منچستریونایتد و کمپانی نایکی را که با رقم 287 میلیون پوند در سال 2000 و به مدت 15 سال منعقد شده بود را شکست.

اولین قرارداد چلسی با آدیداس در سال 2006 بوده و در سال 2010 طرفین برای امضای قراردادی به ارزش سالیانه 20 میلیون به توافق رسیدند تا ادامه همکاری دهند. موفقیت آبی‌پوشان در قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 و قهرمانی در لیگ اروپا در سال 2013 از عوامل اصلی افزایش رقم قرارداد جدید پیراهن این تیم و کمپانی آدیداس عنوان می‌شود.

روی گورلای، مدیر اجرایی باشگاه چلسی در این خصوص اظهار داشت: قرارداد جدیدی که با آدیداس منعقد شد وضعیت چلسی در سطح فوتبال جهان را نشان می‌دهد.

این سومین توافق مهم تیم‌های انگلیسی در هفته گذشته با کمپانی‌های تولید پوشاک ورزشی است. پیش از این آرسنال با کمپانی تولید پوشاک ورزشی پوما قراردادی سالیانه به ارزش 30 میلیون پوند به امضا رسانده و لیورپول نیز با کمپانی تولید پوشاک ورزشی «وریررز» قراردادی به ارزش 25 میلیون پوند در سال منعقد کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)