سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت که اگر سازمان لیگ قصد تاخیر در آغاز لیگ را دارد با به صورت کتبی نظر باشگاه‌ها را بگیرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان از روز پنجشنبه هفته گذشته وارد سرعین اردبیل شد تا در این شهر اردو برگزار کند اما ظاهرا فولادی‌ها از امکانات هتل محل اقامت خود ناراضی هستند.

حسین ابن قاسم سرپرست فولاد در این باره به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: سرعین شهر خوب با آب‌وهوایی مطبوع است اما امکانات و سرویس‌دهی هتل محل اقامت ما پایین است. در حال حاضر ما و تیم راه‌آهن در یک هتل هستیم و پیش از ما نیز تیم‌های پرسپولیس و ملوان در این مکان اردو زده بودند.

وی افزود: سرعین زمین تمرینی ندارد و ما برای تمرین مجبوریم به شهر اردبیل و یا نیر برویم که 15 کیلومتر با محل اقامت ما فاصله دارد. باید با مدیر هتل صحبت کنیم و اگر سرویس‌دهی هتل به همین شکل ادامه پیدا کند شاید هتل خود را در این شهر تغییر دهیم. سال گذشته فرکی با نفت‌ تهران به این هتل آمده بود و از سرویس‌دهی آن راضی بود ولی اکنون شرایط این هتل مساعد نیست.

سرپرست فولاد خوزستان با بیان اینکه 2 بازیکن برزیلی روز سه‌شنبه به اردوی فولاد اضافه می‌شوند، گفت: با جذب این دو بازیکن برزیلی به دنبال دو بازیکن دیگر لیگ برتری نیز هستیم که با جذب آنها لیست فولاد برای فصل آینده تکمیل خواهد شد.

ابن قاسم درباره درباره نامه مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ مبنی بر استراحت ملی‌پوشان و احتمال تاخیر در آغاز لیگ برتر  عنوان کرد: باید باشگاه فولاد و حسین فرکی در این باره نظر دهند. اگر نظر باشگاه‌ها را در خصوص تاخیر در بازی‌های لیگ برتر خواستار هستند باید به صورت کتبی به باشگاه‌ها اعلام کنند. در غیر این صورت سازمان لیگ مختار است این تصمیم را به تنهایی بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)