در اولین دیدار فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوندس‌لیگا بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای مونشن‌گلادباخ خواهد بود و یاران دانیال داوری در اولین بازی خود میزبان وردربرمن هستند.

برنامه فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان از سوی اتحادیه فوتبال این کشور اعلام شد. براین اساس در نخستین بازی فصل 14-2013 بوندس‌لیگا تیم بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات در خانه خود پذیرای بورسیا مونشن‌گلادباخ خواهد بود.

در پنجاه‌ویکمین سال برگزاری این رقابت‌ها در تاریخ 9 اگوست 2013 (18 مرداد 1392) باواریایی‌ها که فصل گذشته علاوه بر قهرمانی در بوندس‌لیگا جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان را نیز فتح کرده‌اند، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا میزبان مونشن‌گلادباخ، قهرمان 5 دوره بوندس‌لیگا خواهند بود.

نکته جالب اینجاست که سرخپوشان بایرن مونیخ آخرین بازی فصل 13-2012 خود را در آخرین حضور یوپ هاینکس روی نیمکت این تیم در بوندس‌لیگا در خانه همین تیم مونشن‌گلادباخ انجام دادند.

در نخستین هفته از رقابت‌های فصل 14-2013 بوندس‌لیگا تیم آینتراخت برانشویگ که پس از 28 سال به سطح اول فوتبال آلمان بازگشته است در ورزشگاه خانگی آینتراخت به مصاف وردربرمن خواهد رفت. برانشویگ درون دروازه خود از حضور دانیال داوری، سنگربان ملی‌پوش ایران بهره می‌برد که رقابت سختی با مارجن پتکوویچ برای قرار گرفتن در دروازه دارد.

همچنین در هفته اول بوندس‌لیگا بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات در خارج از خانه باید به دیدار آگزبروگ برود. فرایبورگ که سهمیه حضور در لیگ اروپا را به دست آورده است نیز در خانه بایرلورکوزن که در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد یافت به میدان می‌رود.

رقابت‌های «بوندس‌لیگا 2» نیز در تاریخ 18 جولای 2013 آغاز خواهد شد.

در تصویر زیر برنامه هفته اول این رقابت‌ها در فصل 14- 2013 را مشاهده می‌کنید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)