مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت باشگاه پرسپوليس گفت: هواداران تمام دارايي و سرمايه‌هاي اصلي باشگاه پرسپوليس هستند و مسئولان بايد به خواسته‌هاي آنان احترام گذاشته و دغدغه هايشان را برطرف كنند.

به گزارش مرجع خبری به نقل از ایرنا،حسين كلاني درخصوص اعتراض و انتقادات هواداران پرسپوليس نسبت به نتايج اين تيم،خاطرنشان ساخت: هواداران حق دارند به عملكرد ضعيف تيم محبوب خود اعتراض كنند و مديران تيم نيز بايد به خواسته‌هاي آنها احترام بگذارند.

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس درخصوص انتقاد هواداران پرسپوليس از مديريت اين تيم گفت: درخصوص اين مسئله بايد تحقيقات زيادي انجام داد و جوانب مختلف آن را در نظر گرفت زيرا ممكن است مديريت باشگاه در كار خود آزادي عمل نداشته و نتوانسته بسياري از برنامه‌هاي خود را در تيم عملي كند.

كلاني تصريح كرد: هواداران حق دارند از وضعيت نابسامان پرسپوليس ناراحت باشند اما بايد كمي به كادرفني و مديريت فرصت دهند تا آنها بتوانند اهداف خود را در پرسپوليس پياده كنند.

 

وي در ادامه اظهار كرد: انصاري فرد درمديريت پرسپوليس با مشكلات و موانعي روبه رو بوده كه با توجه به مصلحت‌هاي تيم نتوانسته آنها را بيان كند.

 

وي افزود: هواداران پرسپوليس و استقلال در بدترين شرايط كنار اين دو باشگاه بوده‌اند و مطمئن باشيد تمامي باشگاه‌هاي فوتبال آرزوي داشتن اين سرمايه با ارزش را دارند. 

بازيكن اسبق پرسپوليس با اشاره به مشكلات مالي اين تيم خاطرنشان ساخت:
متاسفانه سالهاست پرسپوليس با مشلات مالي زيادي روبه رو است و همين مشكل بزرگ ضربات بسيار سنگيني را به اين تيم وارد كرده است.

كلاني خاطرنشان كرد: انصاري فرد يا هر مدير ديگري تمام تلاش خود را انجام مي دهد كرد تا پرسپوليس موفق شود اما هواداران نيز بايد از او حمايت كنند تا بتواند بدون حاشيه به كار خود ادامه دهد.

كلاني درخصوص اظهارات انصاري فرد مبني بر آماتور بودن هواداران پرسپوليس گفت: مطمئن باشيد مديرعامل پرسپوليس در حالت مناسبي اين اظهارات را بيان نكرده زيرا انصاري فرد به عنوان مديرعامل پرسپوليس به خوبي ارزش هواداران را مي‌داند.

وي افزود: هواداران انتظار موفقيت پرسپوليس را دارند و مديريت باشگاه نيز بايد تمام تلاش خود را در اين راه انجام دهد.

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس در پايان تاكيد كرد:پرسپوليس براي رسيدن به موفقيت بايد به پايه‌هاي خود بيشتر توجه كند زيرا قدرتمند كردن پايه ها عامل اصلي موفقيت هر تيمي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)