هافبک فصل گذشته تیم استقلال گفت: در این یک ماه با هیچ باشگاهی صحبت نکرده بودم.

به گزارش اوج ،جواد نکونام پس از خروج از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد:صحبت های خوبی بود.باز هم در روزهای آینده این جلسات را برگزار می کنیم.برخی مسائل باید بازتر شود.امیدوارم در آینده همه چیز مشخص شود.

وی که علاقه زیادی به صحبت نداشت افزود:به احترام شما خبرنگاران که تا ساعت 11 شب اینجا هستید همین صحبت را کردم.

نکونام درباره اینکه آیا با استقلال به توافق رسید یا نه اظهار داشت:صحبت این نبود که من الان امضا کنم.صحبت های قبل از قرارداد بود.من دوساله دارم اما باید صحبت هایی انجام می شد.صحبت این نبود که در این جلسه قراردادی جلوی من گذاشته شود.ما دلخوری هامان را بیان کردیم.

وی ادامه داد:فقط به خاطر هواداران و باشگاه استقلال است که ساعت 11 شب مذاکره می کنم.امیدوارم در روزهای آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

نکونام ضمن تایید پیشنهاد تراکتورسازی به خود گفت:پیشنهاد برای هر بازیکنی وجود دارد.جلالی استاد من در پاس بود که پیشنهاد حضورم را در تراکتور دادند.به ایشان گفته بودم پس از بازی کره صحبت می کنیم.در این یک ماه با هیچ باشگاهی صحبت نکرده بودم.

وی درباره اینکه قلعه نوعی گفته برخی شرایط باید برای تمدید قرارداد نکونام انجام شود گفت:من الان صحبتهایم را با مدیریت انجام دادم.هر کسی دیگری هم که صحبت دارد آن قدر مردانگی دارم که صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)