هواداران تیم فوتبال استقلال تهران به بیانیه شدیدالحن این باشگاه در خصوص ˈمجتبی جباریˈ واکنش نشان دادند و بین آنها دو دستگی ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، در حالیکه پیش بینی می شد امروز (یکشنبه) به دلیل برگزاری دیدار تیم های ملی والیبال ایران و صربستان، هواداران این تیم در محل تمرینات این تیم حاضر نشوند، در حدود 150 هوادار در این محل حاضر شده و به بیانیه باشگاه استقلال در خصوص مجتبی جباری واکنش نشان دادند.

این واکنش ها به دنبال قرار گرفتن مجتبی جباری در فهرست بازیکنان مازاد این تیم و بیانیه شدیدالحن باشگاه صورت گرفت. در همین ارتباط تعدادی از این هواداران معتقدند، جباری بازیکن موثر و با غیرتی بوده است و در قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال و صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نقش موثری داشته است و نباید علیه وی این بیانیه صادر می شد.

برخلاف این گروه، تعداد دیگری معتقدند جباری نبایستی با اظهاراتش علیه باشگاه موضع می گرفت و برای باشگاه حاشیه درست می کرد.

به گفته این گروه، تیم استقلال به مجتبی جباری نیازی ندارد و بدون این بازیکن نیز می تواند در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نتیجه بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)