پرسپولیس نیوز : وزارت ورزش و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اقدامی هماهنگ تصمیم گرفته اند مدیرعامل این باشگاه را عوض کنند.

این تصمیم از مدت ها پیش به محوریت مالکی رئیس هیئت مدیره گرفته شده و با تغییر اعضا و ترکیب جدید بیش از هر زمان دیگری به عملی شدن نزدیک شده است.

 

دولتی ها تصمیم گرفتند در فاصله یک ماه تا پایان عمر دولت مدیرعامل جدید پرسپولیس را تعیین کنند تا امکان تغییر وی در آینده نزدیک سخت و غیرممکن به نظر برسد.

 

در این میان زمانی که قرار است مدیر جدیدی برای پرسپولیس انتخاب شود همگان انتظار دارند نام هایی چون محمد دادکان ،  امیر عابدینی ، محمدحسن انصاری فرد ، مهندس حسین کلانی و امثالهم مطرح شود اما در کمال تعجب نام فردی به میان می آید که برای پیدا کردن رزومه اش به مدت ها جستجو در منابع خبری نیاز است.

 

نام محمدجعفر کامبوزیا که کوچکترین ارتباطی با فوتبال و پرسپولیس ندارد چگونه به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی این باشگاه مطرح می شود؟ جالب است بدانید محمدجعفر کامبوزیا برادر جعفر کامبوزیا ، نماینده سابق زاهدان در مجلس است و از نزدیکان م (عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) به حساب می آید.

 

این عضو هیئت مدیره با چراغ سبز وزارت ورزش خوش خدمتی را در حق همشهری و عنصر مورد نظر خود کامل کرده تا وی را به مسند مدیرعاملی پرسپولیس و البته دست یابی به منافع احتمالی بعدی نزدیک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)