تغییر موضع باقری : مقصر انصاری فرد نیست، پرسپولیس سال ها مشکل مدیریتی دارد 

مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری درباره وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: به طور حتم در بازی با پیکان غایب خواهم بود اما حضور یا عدم حضورم در بازی با استقلال بستگی به روند بهبودی ام دارد و در حال حاضر نمی توانم هیچ اظهارنظر دقیقی داشته باشم.

باقری در گفت و گو با سایت گل افزود: نتیجه MRI این بود که دچار کشیدگی عضله شده ام و در چنین حالتی معمولا دوران درمان ده تا دو هفته به طول می انجامد. من نیز از امروز فیزیوتراپی را آغاز کرده ام و باید دید هفته آینده می توانم تمریناتم را با تیم آغاز کنم یا خیر. من تمام تلاش خودم را خواهم کرد که به بازی با استقلال برسم اما چون بستگی به روند بهبودی ام دارد و در حال حاضر نمی توانم اظهار نظر دقیقی درباره حضور یا عدم حضور در دربی داشته باشم.

باقری درباره تاثیر غیبت خودش به عنوان موثرترین بازیکن پرسپولیس در هفت هفته نخست گفت: به طور حتم سایر بازیکنان تیم طوری عمل خواهد کرد تا پرسپولیس با برتری مقابل پیکان و استقلال شرایط را به گونه ای رقم بزنند که پرسپولیس به صدر جدول رسیده و از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

باقری درباره بازی کردن مقابل راه آهن در پست هافبک دفاعی گفت:

 در هفته های گذشتنه پشت سر مهاجم بازی می کردم و به دروازه حریفان نزدیک بودم اما مربی تصمیم گرفت تا یک خط عقب تر در هافبک دفاعی بازی کنم. من تابع سرمربی تیم هستم اما قلبا دوست دارم پشت سر مهاجم بازی کنم چون بازی کردن در هافبک دفاعی انرژی، دوندگی و جنگندگی بیشتری را می طلبد و با توجه به سن و سالی که دارم فکر می کنم در پست هافبک نفوذی راحت تر هستم اما در مجموع تصمیم گیرنده سرمربی تیم است و من هم مربی هر تصمیمی که بگیرد تابع هستم.

باقری درباره اعتراض هواداران بعد از گل اول و دوم راه آهن گفت: ما انتظار داریم که هواداران تا دقیقه 90 تیم را تشویق کنند. هواداران صبوری بیشتری داشته باشند و بدانند که در حال حاضر از جمع 11 بازیکن حاضر در میدان فقط پنج بازیکن در فصل گذشته بازیکن تیم بوده اند و ما تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنان و کادر فنی داشته ایم که نیاز به گذشت زمان است تا به هماهنگی کامل برسیم. هواداران باید تعامل بیشتری با تیم داشته باشند و اینگونه نباشد که از دقیقه 40 حریفان را تشویق کنند. از سویی دیگر معتقدم پرسپولیس نتایج چندان بدی نگرفته ایم. ما فقط 5 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و اگر پیکان و استقلال را ببریم به صدر جدول می رسیم. در حال حاضر ما با تیم های مدعی قهرمانی فاصله چندانی نداریم و اگر مشکلات برطرف شود و هواداران هم حمایت کنند می توانیم مساوی های اخیر را جبران کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه در برنامه 90 مدیرعامل را عامل اصلی شروع نامطلوب پرسپولیس قلمداد کرده گفت: در این باره باید توضیح بیشتری بدهم چون در برنامه 90 فرصت نشد که به طور کامل نظرم را بگویم. آقای انصاری فرد به اعتقاد خودشان بازیکنان موردنظرشان را گرفته و به تیم تزریق کرده اند تا کم و کاستی ها برطرف شود اما یکسری مشکلات دیگر حل نشده است. آن هم به خاطر اینکه از باشگاه حمایت مالی نشده است. سوال من این است که چرا سایر باشگاه ها زمین تمرین اختصاصی، زمین بدنسازی، استخر، سونا و سایر امکانات دیگر را دارند اما پرسپولیس هر سال و هر چند وقت یک بار باید درگیر زمین تمرین کند. چرا سایر تیم ها بودجه دارند اما پرسپولیس و استقلال همیشه بحران مالی دارند. مدیرعامل وقتی بازیکن می گیرد باید بداند که چه زمانی می تواند پول آنها را بدهد اما در پرسپولیس این مشکلات همیشه بوده و هست. به اعتقاد من مقصر انصاری فرد نیست چون پرسپولیس سالهاست که مشکل مدیریت ساختاری دارد. بدون رودربایستی باید بگویم که بازیکنان به نحوه پرداخت پول ها اعتراض دارند و فکر و ذکرشان راحت نیست. نتیجه این می شود که محسن خلیلی تمرکزش را از دست می دهد و مصدوم می شود. چرا باید پرسپولیس مشکل مالی داشته باشد تا این همه مشکل به وجود بیاید. من امیدوارم آقای سعیدلو فکری به حال پرسپولیس و اسقتلال بکنند و شرایط به گونه ای شود که این دو تیم پس از سالها امکانات و بودجه ای مثل سایر تیم های مدعی داشته باشند. این حرف ها را بارها زده ام و باز هم خواهم گفت و امیدوارم فکری به حال این دو تیم پرطرفدار و محبوب شود. تا وقتی هم که سیستم اینگونه باشد کاسه کوزهها بر سر مدیران می شکند. ما باید واقعیت را بگوییم و من بار دیگر می گویم که پرسپولیس جز اسم بزرگ وطرفداران بی شمار چیز دیگری ندارد. نه ساختار و تشکل درست حسابی دارد نه امکانات ، نه بودجه و پول. در این تیم همیشه این مشکلات بوده و انصاری فرد نیز همچون دیگر مدیران به تنهایی مقصر نیست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)