پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم سپیدرود رشت بر روی پیراهن خود با شعار «اگر سپیدرود نباشد ماهی‌ها می‌میرند» در مقابل پرسپولیس به میدان آمدند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف سپیدرود رشت رفت که حاشیه‌های این بازی در نیمه دوم در زیر می‌خوانید:

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم

نیلسون، خانزاده، بنگر، کنعانی، کفشگری، حسینی، علی‌عسگر، عباس‌زاده، نوری، سید صالحی، عالیشاه.

*روی پیراهن سفید سپیدرودی‌ها در بازی امروز نوشته شده بود «فوتبال ایران بداند بدون سپیدرود ماهی‌ها می‌میرند». همین موضوع باعث تعجب بازیکنان پرسپولیس شده بود و به همین دلیل سؤال‌هایی در خصوص این نوشته از سپیدرودی‌ها می‌کردند.

*هواداران در نیمه دوم به تشویق شدید احمد عابدزاده نیز پرداختند و علیه استقلالی‌ها شعار دادند.

*پلاکاردی نیز در نیمه دوم در ورزشگاه باز شده بود که روی آن نوشته شده بود خدایا از خلقت دایی سپاسگزاریم، همچنین بر روی پلاکاردی دیگر نوشته شده بود «وزیر ورزش؛ پرسپولیس دیگر حوصله حاشیه را ندارد، رویانیان می‌ماند».

*تعدادی از پیشکسوتان باشگاه سپیدرود نیز بازی امروز را از نزدیک تماشا کردند.

*این بازی در نیمه اول بسیار درگیرانه از سوی دو تیم دنبال شد تا حدی که کادر فنی دو تیم به بازیکنان تذکر می‌دادند تا مراقب ساق‌هایشان باشند.

*هوا در حال حاضر در عباس‌آباد بسیار خنک و باد کمی هم می‌وزد.

*دو تیم در بین نیمه با یکدیگر خوش و بش گرم و عکس یادگاری انداختند.

*هر هواداری نیز که دوست دارد بازیکنی را ببیند به طرق مختلف در ورزشگاه عباس‌آباد خود را به بازیکنان پرسپولیس می‌رساند.

*فریادهای کریم باقری نیز از روی نیمکت در بازی امروز در نوع خود جالب بود، این دیدار تا این لحظه با نتیجه یک بر صفر به نفع سپیدرود رشت دنبال می‌شود و گل از روی نقطه ضربه پنالتی زده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)