آقاي گل ليگ يك با زدن 5 گل در 5 بازي تداركاتي پرسپوليس قابليت هاي خود را به همگان ثابت كرده است.

مهاجمي كه پيوستنش به پرسپوليس حدود 600 ميليون براي باشگاه و رويانيان آب خورده ظاهرا مهاجم قابلي است و اين مساله هر روز بيشتر از قبل به كادر فني و هواداران پرسپوليس ثابت مي شود.

در روزهاي نخست نقل و انتقالات محمد عباس زاده آقاي گل فصل قبل ليگ يك جزو اولين خريدهاي پرسپوليس قرار گرفت و پيراهن سرخ نساجي را با پيراهن سرخ پرسپوليس عوض كرد.

در آن روزها يكي از بازيكنان سابق پرسپوليس در گفتگويي دوستانه با طعنه نسبت به اين خريد رويانيان مي گفت: «آقاي  گل ليگ برتر (انصاري فرد) در پرسپوليس كپ كرده بود، حالا چطور از آقاي گل ليگ يك مي شود انتظار داشت كار را در بياورد؟»

با اين حال عباس زاده 26 ساله كه در كياكلاي قائمشهر متولد شده و در تيم هاي مقاومت ساري، صنعت ساري و نساجي قائمشهر بازي كرده بود به آرزوي خود رسيد و شاگرد علي دايي شد.

البته پيوستن اين مهاجم نه چندان بلند قامت و البته خوش پرش به پرسپوليس كه چهره اي شبيه به فوتباليست هاي كروات دارد 580 ميليون تومان هزينه به علاوه تامين مسكن و خودرو را براي باشگاه سرخ تهران به همراه داشت و اين هزينه براي خريد بازيكن ليگ يكي عجيب به نظر مي رسيد اما حالا و با گذشتن يك ماه از پيوستن عباس زاده به پرسپوليس مي توان اين هزينه هاي گزاف را بي خيال شد و به او اميد بست.

عباس زاده كه در ليگ يك با 17 گل آقاي گل شد (و تنها دو پنالتي زد) به غير از اولين بازي تداركاتي مقابل آرتا سبلان اردبيل در 4 بازي بعدي پرسپوليس گل زده تا براي سيد صالحي، نوروزي و شاكري ديگر مهاجمان نوك هم تيمي اش خط و نشان بكشد.

عباس زاده در بازي با دانشگاه آزاد اردبيل در حالي كه از نيمه دوم وارد ميدان شده بود دو گل زد تا پرسپوليس 1-2 برنده باشد. او در برد 1-5 مقابل اميدهاي پرسپوليس هم يك گل زد.

پاي عباس زاده در استان خود هم به گل باز شد و او مقابل  پرسپوليس قائمشهر و سپيدرود رشت هم گل زد تا آمار 5 گل زده در 5 بازي تداركاتي را به نام خود كند. جالب اينكه در بيشتر اين بازي ها او تنها يك نيمه در ميدان بوده است.

گل آخر اين مهاجم خوش پرش مقابل سپيدرود كه ديروز به ثبت رسيد با يك ضربه برگردان زيبا به دست آمد و او با حركت آكروباتيك بعد از گل آمادگي بدني و انگيزه اش براي درخشش در تركيب پرسپوليس را به رخ همه كشيد. ديروز اين مهاجم مازني چند بار اقدام به زدن قيچي برگردان كرد كه بالاخره يكي از آنها داخل دروازه شد.

آنهايي كه در اين يك ماه تمرينات و بازي هاي عباس زاده در پرسپوليس را ديده اند مي گويند امكان ندارد او در موقعيت تك به تك توپ را به تور نچسباند و فوق العاده موقعيت شناس است.

هر چند گلزني در ليگ يك و بازي هاي تداركاتي نمي تواند ملاك موفقيت در بازي هاي سنگين و دشوار ليگ برتر آن هم با پيراهن پرسپوليس باشد اما عباس زاده پرسپوليسي ها را به داشتن يك مهاجم نوك شاخص كه هميشه بوي گل مي دهد اميدوار كرده، حتي اگر سابقه اي در ليگ برتر نداشته و اسمش را افراد زيادي نشنيده باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)