نقل و انتقالات اين روزها با اتفاقي كه در رأس پرسپوليس براي رويانيان افتاده كمي هيجان و روح خود را از دست داده است. در عين حال 6 ستاره زير هنوز بمب هايي هستند كه مي تواند انفجار مهيبي باشد.

برخي از ستاره‌هاي ليگ برتر هنوز تيم فصل آينده خود را انتخاب نکرده‌اند. در اين مطلب قصد داريم به بررسي وضعيت اين بازيکنان بپردازيم.

* جباري
مجتبي جباري را به نوعي بازيکن فصل آينده استقلال مي‌دانند. او در حال حاضر هيچ پيشنهاد قابل توجهي از خارج از کشور ندارد و فقط يکي از تيم‌هاي شهر دبي خواهان به خدمت گرفتن او است ولي به دليل تغيير نام ليگ امارات، به اين تيم پاسخ منفي داد. جباري به استقلال بسيار نزديک‌تر است. پس از بيانيه باشگاه، امير قلعه‌نويي با جدايي اين بازيکن مخالفت کرد. حالا خيلي‌ها از جمله دوستان نزديک مجتبي او را دوباره با پيراهن استقلال تصور مي‌کنند. استقلال حتي قرار است ويزاي او را براي شرکت در اردوي اوکراين بگيرد.

* خلعتبري
خلعتبري 2 ماه پيش با عجمان قرارداد بست اما به دليل تغيير نام ليگ امارات، دودل است. او ترجيح مي‌دهد در ليگ برتر بازي کند. خوروش، سرپرست سپاهان براي مذاکره با باشگاه عجمان به اين کشور سفر کرده بود اما تلاش‌هاي او براي جذب خلعتبري بي‌نتيجه ماند. باشگاه سپاهان قصد دارد به صورت مجاني قرارداد محمدرضا فسخ شود و به سپاهان بپيوندد اما عجمان سريعا با اين پيشنهاد مخالفت کرد. يکي از مسئولان اين باشگاه گفت: «مثل اين است که ما بخواهيم شما يکي از بهترين بازيکنانتان را مجاني به ما بدهيد!» خلعتبري را فعلا بايد بازيکن عجمان دانست. اين احتمال وجود دارد با سخت‌گيري‌هاي اين باشگاه، فصل بعد در امارات بماند.

* خسرو حيدري
فتح الله زاده مي‌گويد: «اين خسرو از آن بازيکن‌هاي سخگير است. بنده يک شب تا صبح با او مذاکره کردم سر قيمت. تا صبح توضيح دادم مدام سر تکان مي‌داد. فکر کردم به ما تخفيف داده اما وقتي آفتاب درآمد از جايش بلند شد و همان قيمت اول شب را گفت!» خسرو حيدري براي تمديد قرارداد با استقلال پول زيادي مي‌خواهد؛ رقمي که از نظر مسئولان باشگاه بالاست و توان پرداختش را ندارند. با اين حال، قلعه‌نويي تاکيد کرده هر طور شده بايد اين بازيکن حفظ شود. حيدري دوباره از آن جلسات ماراتن‌گونه با فتح الله زاده خواهد داشت. او از شرق آسيا نيز پيشنهاد دارد ولي بعيد به نظر مي‌رسد از اين باشگاه جدا شود.

* نکونام
درصد ماندنش مدام کم و زياد مي‌شود. يک روز به استقلال نزديک مي‌شود و يک روز دور. پيشنهادهاي زيادي دارد. پرسپوليس، سپاهان و تراکتورسازي خواهان جذب نکونام هستند و حاضرند مبلغي که مي‌خواهد را پرداخت کنند اما دل او با استقلال است. اين بازيکن ترجيح مي‌دهد يا در استقلال بازي کند يا به خارج از ايران برود. در حال حاضر نزديکان قلعه‌نويي در تلاش هستند تا زمينه را براي جلسه اين 2 نفر فراهم کنند ولي هنوز هيچ چيز مشخص نيست.

* آندرانيک تيموريان
چند پيشنهاد دارد. باشگاه الخريطيات قطر همچنان با مدير برنامه‌هاي او مشغول مذاکره است. آن‌ها به دليل مشکلات مالي هنوز نتوانسته‌اند به خواسته‌هاي آندو پاسخ مثبت بدهند. يک باشگاه قطري ديگر نيز خواهان جذب اين بازيکن است. آندو همچنين از ليگ ترکيه و يکي از باشگاه‌هاي چين نيز پيشنهاد دارد. او به احتمال بسيار زياد فصل آينده را نيز در يکي از باشگاه‌هاي خارجي توپ خواهد زد و هيچ بعيد نيست در ليگ قطر بماند.

* انصاري‌فرد
انصاري‌فرد همچنان بلاتکليفي‌اش را ادامه مي‌دهد. اين روزها به مجموعه انقلاب مي‌رود و تنها تمرين مي‌کند. مدير برنامه‌هاي او در باشگاه استقلال ديده شده ولي بعيد است اين انتقال صورت بگيرد. محمد قاضي سال گذشته در پرسپوليس با او به مشکل خورد. هر 2 بازيکن ادعا مي‌کردند که اگر ديگري باشد، فصل بعد مي‌روند! قاضي از پرسپوليس رفت و به نظر نمي‌رسد با وجود اين مشکلات عميق، انصاري‌فرد نيز به استقلال بپيوندد. اين بازيکن از خارج از ايران پيشنهادي ندارد. سال گذشته در پرسپوليس موفق نبوده و تنها باشگاه‌هاي ايراني بر سرش دعوا دارند. سايپا، تراکتورسازي و پرسپوليس فعلا مشتري دست به نقد کريم هستند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)