مرجع خبری پرسپولیس : همکاری زلاتکو کرانچار و علیرضا مرزبان در باشگاه دی استرادای اسلواکی شایعه مشورت مربی کروات با مربی حال حاضر استیل آذین را باور پذیر جلوه می دهد تا

 آنجا که برخی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس مدعی شدند نیمکت نشینی شیث رضایی توصیه ایست که از جانب مرزبان به کرانچار شده است.
اوایل هفته خبر رسید به دنبال پر رنگتر شدن شایعات عباس انصاری فرد که تا حدودی به نام استیل آذین و افرادی که در آن مشغول به کارند آلرژی دارد پرینت مکالمه های تلفنی کرانچار را از اداره مخابرات گرفته و یقین حاصل کرده است که سرمربی تیمش با علیرضا مرزبان در ارتباط است. آنچه باعث شد کرانچار در مصاحبه ای به دفاع از خودش بپردازد و مدعی شود فقط به عنوان یک دوست با مرزبان صحبت می کند.
عباس انصاری فرد اما با تکذیب همه این موارد می گوید :من به سرمربی تیمم اطمینان دارم و نیازی نمی بینم مکالمات تلفنی او را چک کنم. اینکه مربیان تیم های مختلف با یکدیگر در ارتباط باشند و مشورت کنند اتفاق عجیبی نیست اما اگر پای خط و خطوط غیر فنی وسط باشد برخورد می کنیم. بنده پرینت مکالمات کرانچار را نگرفتم اما خبر دارم که بعضی ها به قصد حاشیه سازی برای پرسپولیس این کار را کرده اند و خبر مربوط به آن را در اختیار مطبوعات گذاشتند.

انصاری فرد از شخص خاصی نام نمی برد اما از لحن و کنایه های کلام او مشخص است که در این ماجرا هم حسین هدایتی را مقصر می داند. به اعتقاد او مدیرعامل استیل آذین با اطلاع از دوستی مرزبان و کرانچار چنین اقدامی را انجام داده تا پرسپولیس را به حاشیه ببرد. انصاری فرد می گوید: به هر حال در آستانه داربی ما انتظار چنین حاشیه سازی هایی را داشتیم اما باز هم اعلام می کنم چنانچه بتوانند ثابت کنند مربی ما از کسانی خارج از باشگاه پرسپولیس خط می گیرد با او برخورد خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)