رسانه ملی در به در به دنبال مخاطب: علی کفاشیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهد شد

 

مرجع خبری پرسپولیس : شایعه، حاشیه، دروغ ، تهمت و… این ها واژه هایی هستند که حول محور نام “پرسپولیس” عضو جدایی ناپذیز روزنامه های زرد و رسانه های نان به نرخ روز خور است و ملت فوتبالی ما هم به اینها عادت کرده و آن را سرگرمی مفرح خود می دانند! اما این بار صحبت هایی را از اخبار رسمی صداوسیمای دولتی مان شنیدیم که اگر از طریق گوش خودمان وارد نشده بود به جای خنده ای تلخ ، دهانمان از تعجب باز مانده بود.

 

به گزارش مرجع خبری، اخبار بیست شبکه خبر صداوسیما شامگاه دوشنبه دوم مهر از خبری به اصطلاح در گوشی در بخش اخبار  حاشیه ای خود پرده برداشت که از هر طرف آن را تحلیل می کنیم کمتر به نتجه روشنی می رسیم: حبیب کاشانی بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال ، و علی کفاشیان راهی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خواهند شد.

 

در پس و پیش های محکم کاری خبر هم آمده: «علی سعیدلو رئیس جدید سازمان تربیت بدنی نام حبیب کاشانی را برای معرفی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا ارسال کرده و منتظر موافقت این سازمان جهانی است. حبیب کاشانی بعد از مذاکره دیروز خود با علی سعید لو که خبری از آن به بیرون درز نکرد قرار است طی روزهای آینده به عنوان رئیس جدید فدراسون فوتبال فعالیت کند. در عین حال پس از کنار رفتن علی کفاشیان نیز وی به باشگاه پرسپولیس تهران آمده و مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده خواهد گرفت و این تغییرات به زودی و طی روزهای آینده انجام خواهد شد.»

هرچه برای خود این خبر را زیر و رو کردیم و سعی کردیم به خود بقبولانیم که بخش اول خبر می تواند درست باشد، از هضم قسمت دوم خبر بیشتر عاجز ماندیم.

 

خزعبلات امثال «خبروزشی» ، رسانه تازه وارد «گل» و… را می توان این گونه هضم کرد که اگر از این مسائل توهمی تهی شوند دیگر چیزی برای عرضه نداشته و روز دوم ورشکسته خواهند شد، اما به راستی رسانه ملی دیگر چرا؟ آنها از چه کمبودی رنج می برند؟ این پرسپولیس چرا این چنین گوشت قربانی شده است که همه برای پاره کردن تکه ای از آن گوی سبقت را از یکدیگر می ربایند.
 
هوادار! اوضاع پرسپولیس نقاط عطف بسیاری داشته و خواهد داشت اما نتیجه این جنگ قدرت هرچه که باشد، مطمئنا دلسوزی برای مردم نمی تواند بهانه ای برای آن باشد. این دروغ بزرگ را تحلیل نکردیم چراکه هوادار پرسپولیس دومین کلمه را نخوانده خود به طنز بودن خبر اذعان می کند چراکه اگر بر فرض محال این دروغ بزرگ به حقیقت بپیوندد تبعات سهمگین آن تحقیقا صندلی یی باقی نخواهد گذاشت که دیگر فردی بتواند برای آن نقشه بکشد!
انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)