یک نشریه انگلیسی از ملاقات محرمانه سرمربی جدید منچستریونایتد با ستاره خط حمله تیم خود و تلاش وی برای متقاعدن کردن این بازیکن انگلیسی برای ماندن در اولدترافورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه سان چاپ لندن اعلام کرد دیوید مویس و وین رونی شب گذشته بدون اطلاع قبلی با یکدیگر ملاقاتی داشته‌اند و در آن رونی خشم خود را  از ادعای اخیر سر الکس فرگوسن به سرمربی پیشین خود در اورتون ابراز داشته است. فرگوسن در هفته‌های پایانی فصل گذشته اعلام کرد که وین رونی شخصا به دفتر کار او رفته و از سرمربی اسکاتلندی پیشین یونایتد تقاضا کرده با انتقالش به تیمی دیگر موافق کند که مورد قبول وی واقع نشده است.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به سان گفت: در اینکه سرمربی جدید منچستریونایتد می‌خواهد وین رونی را نگه دارد، شکی نیست. هیچ یک از شایعاتی که حکایت از ناسازگاری این دو با هم دارند، صحیح نیست. ملاقات آنها دوستانه بوده است اما در آن وین این فرصت را به دست آورد که خیلی از ناگفته‌های حبس شده در سینه خود را برای مویس بازگو کند. وین همیشه این موضوع که تقاضانامه‌ کتبی‌اش برای رفتن از یونایتد را روی میز مسئولان باشگاه گذاشته را تکذیب کرده است. تنها مشکل او که مشکل تمام بازیکنان بزرگ دیگر هم هست، قرار نگرفتن در ترکیب اصلی تیم بوده به خصوص در بازی برابر رئال در لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش سان، رونی 27 ساله در ملاقات اخیر خود با مویس از نادیده گرفته شدنش توسط فرگوسن برای بازی‌های مهم انتقاد کرده و تشخیص سرمربی پیشین شیاطین سرخ از آمادگی‌اش را زیر سوال برده است. از قرار معلوم مویس و رونی قصد دارند در هفته جاری یک ملاقات دیگر هم با یکدیگر داشته باشند تا تکلیف این بازیکن ملی‌پوش که بسیاری از تیم‌های طراز اول اروپا برای جذب وی کمین کرده‌اند را مشخص کنند.

چلسی و آرسنال 2 تیمی هستند که تا کنون مربیان آنها نسبت به خرید رونی ابراز علاقه  کرده‌اند و این در حالی است که بارسلونا نیز به عنوان یکی دیگر از مشتریان وی با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو معرفی شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)