به عقیده ستاره اوکراینی سابق میلان، به نفع گرانقیمت‌ترین بازیکن فوتبال دنیا است که حرفه باشگاهی خود را در جمع کهکشانی‌ها ادامه دهد.

آندری شوچنکو به کریستیانو رونالدو 28 ساله توصیه کرد فکر ترک رئال مادرید را از سر خارج کند و در سانتیاگو برنابئو بماند، چون هر کاری غیر از این احمقانه خواهد بود.

شوچنکو در گفت‌وگویی با نشریه‌ آس گفت: نمی‌دانم چرا کریستیانو باید بخواهد از رئال مادرید برود. وقتی به مادرید آمدی دیگر باید در این تیم بمانی. خواسته همه ما بازیکنان این است که روزی در رئال مادرید بازی کنیم. فکر نمی‌کنم که از بازی برای رئال مادرید افتخاری بزرگ‌تر وجود داشته باشد.

ستاره پیشین میلان در ادامه تاکید کرد به نفع رونالدو است که در برنابئو بماند، چون انتصاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید کهکشانی‌ها فرصت‌های جدید در اختیار او قرار خواهد داد.

وی که خود چندین سال در میلان شاگرد کارلو آنچلوتی بوده است، افزود: مطمئنم که آنچلوتی دوست همه بازیکنانش خواهد بود و نه فقط کریستیانو رونالدو. او در رختکن تیم در دوستی را به روی تمام بازیکنان خود باز خواهد کرد. او رئال را متحول خواهد کرد و برای این تیم مانند هوای تازه خواهد بود. شک ندارم که او می‌خواهد کریستیانو را به ماندن در رئال مادرید متقاعد کند.

شوچنکو در خاتمه تصریح کرد: به عقیده من گزینه‌های زیادی که شایسته رونالدو باشند وجود ندارند اما رئال مادرید هم به خاطر جایگاه خود هم به اعتبار آنچلوتی برای او ایده‌آل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)