رسانه‌های انگلیسی از قطعی بودن انتقال مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ در صورت کاهش حقوقش از سوی سران منچستریونایتد خبر دادند.

به گزارش تسنیم، روزنامه دیلی استار چاپ لندن اعلام کرد در حال حاضر تنها بهانه باقی مانده برای وین رونی به منظور ادامه دوران بازیگری‌اش در اولدترافورد تثبیت حقوق فعلی‌اش است که با کاهش آن مهاجم 27 ساله تیم ملی انگلیس رسما قید ماندن در جمع سرخپوشان شهر منچستر را خواهد زد.

طبق اعلام دیلی‌استار سران منچستریونایتد با توجه به افت عملکرد رونی در فصل گذشته که بازی‌اش تماما تحت الشعاع درخشش روبین فن‌پرسی قرار گرفت، در نظر دارند در قرارداد بعدی او از حقوق فعلی‌اش که 250 هزار پوند در هفته است بکاهند که این موضوع فرآیند جدایی مهاجم سابق اورتون از جمع شیاطین سرخ را سرعت خواهد بخشید.

رونی که 3 سال پیش قراردادش را تا سال 2015 با منچستریونایتد تمدید کرد 2 سال دیگر به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر متعهد است اما تغییر نقش او در آخرین فصل مربیگری سرالکس فرگوسن چندان به مذاقش خوش نیامد و وی را به فکر جدایی از من‌یونایتد انداخته است، هرچند که دیوید مویس، سرمربی جدید شیاطین سرخ تا این لحظه با آن مخالفت کرده است.

طبق گزارش دیلی استار،‌ من‌یونایتد در حالی تصمیم به کاهش حقوق رونی گرفته که مشتریان فعلی این بازیکن ملی‌پوش از جمله آرسنال و چلسی برای پرداخت حقوقی بیشتر به او اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)