سرمربی پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی تاکید کرد یوونتوس با وجود کارلوس توز به موفقیت‌های بیشتری خواهد رسید.

روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است یوونتوس با حضور کارلوس توز قادر به کسب عناوین قهرمانی بیشتری خواهد بود. این مهاجم آرژانتینی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی را دارد، هفته گذشته با عقد قراردادی 3 ساله به جمع بیانکونری‌‌ها، قهرمان فصل 13-2012 سری A ایتالیا ملحق شد.

مانچینی به روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا گفت: برای دیدن بازی توز در لیگ خودمان دیگر نمی‌توانم صبر کنم. او یک قهرمان واقعی است، بازیکنی سطح بالا که یوونتوس آن را کم داشت. کارلوس به یوونتوس کمک خواهد کرد تا به اهداف بعدی‌اش برسد. خرید این مهاجم آرژانتینی به بیانکونری‌ها کمک می‌کند تا یک گام از دیگر تیم‌ها پیشی بگیرند.

این مربی 48 ساله در خصوص تکرار قهرمانی توسط یوونتوس گفت: قهرمانی در سری A ایتالیا کار ساده‌ای نیست به خصوص اینکه 2 قهرمانی را تصاحب کرده باشید ولی با این وجود تیم آنتونیو کنته پتانسیل کسب سومین قهرمانی را دارد.

وی تصریح کرد: توز به خوبی می‌داند چه کار کند که تفاوت در این تیم به چشم بیاید. به نظرم او جانشین مناسبی برای پوشیدن پیراهن شماره 10 دل‌پیرو در این تیم است. کنته هم با کارلوس به مشکل نخواهد خورد، چون او نمونه بارز یک بازیکن حرفه‌ای است.

مانچو در پایان در خصوص آینده کاری خود گفت: در حال حاضر به استراحت در کنار دریا مشغولم و آفتاب می‌گیرم و به انجام ورزش‌های مختلف مشغولم. باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)