مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد سرمربی بارسلونا از او برای پیوستن به جمع آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا دعوت به عمل آورده اما او قصد ترک پایتخت‌نشنیان فرانسه را ندارد.

تیاگوسیلوا، پس از قهرمانی برزیل در جام کنفدراسیون‌ها، گفت: تیتو ویلانووا مربی فوق‌العاده و جزو آن دسته کسانی است که تحسین‌شان می‌کنم. در دیدار لیگ قهرمانان (بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی در نیوکمپ) میان بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن با او گپ کوتاهی زدم و او از من دعوت کرد به بارسلونا بروم و برای تیم او بازی کنم.

مدافع 28 ساله تیم ملی برزیل که سال گذشته از میلان به جمع پاریسی‌ها ملحق شد، یکی از گزینه‌های اصلی ویلانووا بود اما در نهایت این کارلو آنچلوتی بود که توانست او را برای پیوستن به پایتخت‌نشینان فرانسه متقاعد کند.

سیلوا افزود: در حال حاضر هیچ گونه مذاکره‌ای برای انتقال من صورت نگرفته است. اوضاع آرام است و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم لذت بردن از تعطیلات است. در فوتبال شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد اما من اکنون از وضعیت خود در پاری‌سن‌ژرمن راضی هستم و به طور مرتب با رئیس باشگاه در ارتباطم، بنابراین بعید است از اینجا بروم.

مدافع پیشین میلان تصریح کرد: برای پاری‌سن‌ژرمن سخت است که مرا بفروشد درست همانطور که برای میلان سخت بود که با انتقال من به این تیم موافقت کند. وضعیت فعلی من با وضعیتی که در میلان داشتم فرق می‌کند و آن این است که پاری‌سن‌ژرمن برخلاف میلان نمی‌خواهد مرا بفروشد. امیدوارم همه چیز به زودی روشن شود و این ابهامات از بین برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)