دروازه‌بان تیم فوتبال چلسی موفقیت خود در تبدیل شدن به دروازه‌بانی طراز اول را مدیون آقای خاص می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پتر چک، سنگربان تیم فوتبال چلسی معتقد است ژوزه مورینیو با آوردن او به استمفوردبریج این فرصت را به وی داده تا تبدیل به سنگربانی طراز اول در لیگ برتر شود. این دروازه‌بان اهل جمهوری چک بر این باور است که مربی 50 ساله چلسی تاثیر بسزایی در دوران حرفه‌ای‌اش داشته است.

ژوزه مورینیو در سال 2004 پس از قهرمانی با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا هدایت تیم فوتبال چلسی را به عهده گرفت و در همان سال پتر چک را از تیم رن فرانسه به خدمت گرفت.

چک در گفت‌و‌گو با «گاردین» اظهار داشت: به شخصه با ژوزه خاطرات خیلی خوبی دارم. او بود که این فرصت را در چلسی به من داد تا تبدیل به سنگربانی درجه یک شوم. زمانی که تنها 22 سال سن داشتم از رن به باشگاهی بزرگ ملحق شدم که سنگربان شماره یک آن کارلو کودیچینی بود و فصل قبل از آن بهترین آمار را در بسته نگه داشتن دروازه‌اش داشت.

وی افزود: حالا فکر کنید با ورود مربی جدید به این تیم به طور حتم کودیچینی گزینه اول قرار گرفتن درون دروازه تیم بود و من کاملا محو می‌شدم. واقعا در آن دوره در چلسی با چالش بزرگی دست و پنجه نرم می‌کردم اما مورینیو این فرصت را به من داد تا خودم را نشان دهم و همین شد که زندگی حرفه‌ای‌ام در باشگاه چلسی کاملا زیر و رو شد.

این دروازه‌بان 31 ساله تصریح کرد: ما واقعا اوقات خیلی موفقی را با مورینیو داشتیم. امیدوارم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم و حتی به دستاوردهای بیشتری هم دست یابیم.

این دومین باری است که مورینیو هدایت تیم فوتبال چلسی را بر عهده می‌گیرد. او  آبی‌پوشان لندنی را در فصول 05-2004 و 07-2006 برای 2 سال متوالی به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)