پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که اگر محمد رویانیان بخواهد قاضی را به پرسپولیس تقدیم می‌کنند.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: کم‌ کم مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال شکل جدی‌تری به خود پیدا می‌کند. من اعتقاد دارم سرعت آماده‌سازی ما برای تیمی که می‌خواهد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند کافی نیست اما همه عوامل باشگاه تلاش می‌کنند که این عقب‌افتادگی جبران شود.

وی با تاکید بر اینکه کندی روند آماده‌سازی استقلال به خاطر حضور این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی بوده، خاطرنشان کرد: از شرایط فعلی تیم راضی هستم. در این یکی دو روز هم ترکیب تیم تکمیل خواهد شد تا روز جمعه برپایی اردو راهی اوکراین شویم. جا دارد از دوستانی‌که برای برپایی این اردو به ما کمک کردند تشکر کنم.

سرمربی استقلال در خصوص تمدید قرارداد جواد نکونام گفت: قرارداد نکونام با باشگاه استقلال دو ساله است اما من اعتقاد دارم هر کسی که می‌خواهد در استقلال بازی کند اول باید مردم را دوست داشته و عاشق استقلال و هوادارانش باشد. برای ما این از همه چیز مهم‌تر است. معتقدم بازیکنان استقلال سال گذشته این عشق و علاقه به تیم و هوادارانش را نشان دادند.

قلعه‌نویی در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا مجتبی جباری هم این عشق و علاقه را به استقلال دارد گفت: مجتبی هم برای استقلال زحمت کشیده او اگر روی پایش عمل جراحی انجام داده به خاطر استقلال بوده و اینطور نبوده که او مادرزاد مشکل داشته باشد و ناچار به جراحی شود. جباری در زمانی‌که لازم بوده برای استقلال زحمت کشیده و علاقه خود به این تیم را نشان داده اما اعتقاد دارم برای رفع مشکل او با باشگاه استقلال احتیاج به زمان داریم.

وی نیکبخت را از سرمایه‌های فوتبال ایران خواند و گفت: هر انسانی اشتباه می‌کند اما نباید به خاطر یک اشتباه بازیکنی در حد و اندازه نیکبخت را طرد کنیم. روزی مطلبی در یکی از روزنامه‌ها پس از گل نیکبخت به الاتحاد عربستان خواندم با این تیتر که «پرواز پرنده». نیکبخت همان بازیکن است و جزو سرمایه‌های فوتبال ما؛ کار فرهنگی نباید در حرف باشد و باید در عمل آن را نشان دهیم. من به توانایی‌های نیکبخت اعتقاد دارم و قول می‌دهم در این فصل از نظر فنی به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی استقلال درباره ابراز تمایل مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بازگشت محمد قاضی به این تیم گفت: من آقای رویانیان را دوست دارم و اعتقاد دارم او از آن دسته افرادی‌ است که برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده است. اگر آقای رویانیان بخواهد قطعا قاضی را به باشگاه پرسپولیس تقدیم خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی که پرسید پس تکلیف استقلال چه می‌شود، گفت: قاضی را با مطالعه جذب کردیم اما با توجه به اینکه او قرارداد دارد اگر خودش بخواهد و باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اجازه داشته باشد اجازه می‌دهیم به پرسپولیس باز گردد. قشنگی فوتبال به همین چیزهاست نه به برد و باخت آن و باید به این مسائل بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: در اینجا جا دارد تشکر ویژه‌ای از طرفداران استقلال داشته باشم آنها با توجه به اینکه نیکبخت از تیم استقلال جدا شده و به پرسپولیس رفته بود به خوبی او را پذیرش کردند و از این بازیکن استقبال به عمل آوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)