سران تاتنهام بار دیگر به پیشنهاد رئال برای خرید ستاره ولزی تیم‌شان پاسخ منفی دادند و مادریدی‌ها را از ادامه تلاش برای جذب برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر منصرف کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه مارکا چاپ اسپانیا، رئال مادرید پس از شنیدن یک پاسخ منفی دیگر از دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام برای فروش گرث بیل قید خرید این بال ولزی را زده است.

به گزارش مارکا، تلاش چند هفته‌ای فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید و همکارانش برای متقاعد کردن لوی فایده‌ای نداشته چون رئیس سفیدپوشان لندن سرسختانه بر موضع قبلی خود مانده است. انعطاف‌ناپذیری لوی برای کوتاه آمدن از هیچ یک از شروط و خواسته‌های خود برای انتقال بیل به سانتیاگوبرنابئو، اکنون رئالی‌ها را از ادامه تلاش منصرف کرده است.

مارکا در این خصوص نوشته است: گرث بیل مانند لوکا مودریچ نیست. این بازیکن ولزی برای آسان‌تر شدن فرآیند انتقالش به رئال مادرید هیچ کاری در جریان مذاکرات انجام نداد تا شانس رئال را افزایش دهد. به نظر می‌رسد که او از ایده بازی در تیمی غیر از تاتنهام انصراف داده است اگرچه در ابتدا قصد داشت به رئیس باشگاه خود بگوید که به بازی در رئال مادرید تمایل دارد.

این نشریه در ادامه آورده است: بیل به ماندن در انگلیس برای یک سال دیگر راضی است و این در حالی است که می‌داند تیمش فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا جایی ندارد. او می‌گوید بسیار قدردان تاتنهام است و از بودن در این تیم راضی است. وضعیت او دقیقا عکس مودریچ است که خودش با شرایطی کاملا متفاوت امور را اداره کرد و در نهایت تلاش‌هایش برای پیوستن به رئال مادرید نتیجه داد.

گزارش رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که ستاره ولزی تاتنهام که در قراردادش رقمی برای مبلغ غرامت فسخ ذکر نشده اجازه ترک وایت هارت لین را با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو ندارد، رقمی که پرداخت آن حتی برای تیمی مانند رئال مادرید هم سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)