مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:سپاهانی ها باید برای حیدری سر کیسه را بیشتر شل کنند.

به گزارش اوج  ، علی فتح الله زاده در خصوص وضعیت خسرو حیدری اظهار داشت:ما با هم حضوری حرف زدیم و قرار شد که خسرو امروز یا فردا جواب نهایی را به ما بدهد.او پیشنهادی از لیگ قطر دارد که امروز یا فردا تکلیفش معلوم می شود.

وی در واکنش پیشنهاد 1/5 میلیاردی سپاهان به خسرو گفت:سپاهان اگر او را می خواهد باید سر کیسه را بیشتر شل کند.1/5 میلیارد تومان پولی است که سپاهان به حمودی داده.خسرو خیلی گران تر است.

وی درباره حضور جباری در سپاهان نیز گفت:به هر حال او به سپاهان رفته.مبارکش باشد.دیشب این اتفاق افتاد و من در جریانش بودم.امیدوارم موفق باشد.من دوست دارم جدایی ما محترمانه باشد.

مدیرعامل استقلال درباره خریدهای سپاهان و بودجه عظیم این تیم در فصل نقل و انتقالات برخلاف توافقی که میان سپاهان،پرسپولیس و استقلال در دفتر وزیر شده بود گفت:به هر حال به این توافقات عمل نکردند.آنها پول دارند و خرج می کنند،ما نداریم و چک می کشیم.

وی درباره اینکه چرا نکونام در تمرینات شرکت نمی کند و آیا این قضیه ربطی به دریافت پولش دارد یا نه گفت:خیر.مسأله مالی نیست.نکونام منتظر تولد فرزندش است.

فتح الله زاده درباره قیمت لکسوس خود که به صادقی اهدا کرد گفت:این خودرو مال 5 سال پیش بود اما هنوز نو است.کم از آن استفاده کرده بودم و تمیز مانده.خلاصه قیمتش 180 میلیون تومان است.

وی در خصوص بازیکنانی که نیم فصل جذب شدند اما تم را ترک کردند گفت:جذب بازیکن از اختیارات قلعه نوعی است.او با همین بازیکنان که در نیم فصل جذب کرد تیم را قهرمان کرد.شاید هم حالا برنامه ها و تاکتیک هایش فرق کرده که بازیکنان جدیدی می خواهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)