مرجع خبری پرسپولیس : علی سعیدلو در حال جمع بندی نهایی برای تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس…

همه چیز درباره پرسپولیس به یکشنبه موکول شده است روزی که برخی امیدوارند اتفاق مبارک قرمزها در این روز نقش بسته باشد.

 درحالی که دادکان همچنان برای سازمان و حبیب کاشانی شرط می‌گذارد و در آخرین دیدار با نماینده ویژه رئیس سازمان ورزش برای چیدمان جدید پرسپولیس به او اعلام کرده است: «تضمینی می‌خواهم که برای برگشت به ورزش اعتماد کنم، از کجا معلوم دو ماه بعد حذفم نکنید؟» سازمان آماده می‌شود تا ترکیب جدید هیأت مدیره پرسپولیس را معرفی کند.

 علی سعیدلو حالا به جمع‌بندی نهایی رسیده است. او که لیستی 30 نفره را پیش رویش داشت تا از میان آنها هیأت مدیره‌ای 7 نفره را برای پرسپولیس برگزیند تا پیش از ظهر امروز ترکیبی را که متشکل از دو چهره شاخص ورزشی از میان پیشکسوتان تیم، فرخزادی، دو نماینده مجلس، دو سرمایه‌دار و البته عضو معتمد شخص رئیس سازمان است، برمی‌گزیند.

 لیستی که از میان نمایندگان مجلس همسو با دولت، جلال یحیی‌زاده، پرویز سروری و سردار محمد کوثری در آن دیده می‌شدند. از این جمع تنها پرویز سروری به واسطه رابطه دوستی تنگاتنگ با حبیب کاشانی در صدر لیست پیوستن به هیأت مدیره قرار گرفته است تا در کنار محمدحسین‌ نژادفلاح دو عضو سیاسی هیأت مدیره پرسپولیس را تشکیل دهند. البته پرویز سروری که عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است این روزها به‌قدری درگیر است که حتی نمی‌تواند پاسخگوی تلفن همراهش باشد اما با بهتر شدن جو عمومی کشور شاید او باری دیگر بتواند به کمک دوست قدیمی‌اش حبیب کاشانی بیاید که این روزها مسئول چیدمان هیأت مدیره پرسپولیس شده است.

حضور هدایتی حالا دیگر قطعیت یافته است. این جمله را یکی از مشاوران ارشد کاشانی تأیید می‌کند. علی پروین را هم که علی سعیدلو رسماً برای بازگشت به هیأت مدیره پرسپولیس دعوت کرده است تا اینگونه ترکیبی 5 نفره از کسانی که به هیأت مدیره تیم بیایند مشخص باشد. دو عضو دیگر را هم چهره‌ای که مدیریت تیم را در دست می‌گیرد و البته نماینده امین سازمان ورزش تشکیل می‌دهند، عضوی که به احتمال فراوان از نهاد ریاست جمهوری به هیأت مدیره می‌آید اما چهره شاخص که قرار است مدیرعامل باشد چه کسی خواهد بود؟

سعیدلو برای این انتخاب همچنان در انتظار محمد دادکان است تا شاید او در نهایت دست از لجبازی بردارد گزینه‌های موازی با دادکان، امیر عابدینی و اکبر غمخوار بودند. این خبر را صبح دیروز تابناک مخابره کرد. غمخوار که رابطه‌ای خوب از سال‌های جنگ با سعیدلو دارد دیروز سعی کرد پاسخگوی هیچ خبرنگاری نباشد اما این حقیقت که نامش در لیست 30 نفره پیشنهادی به سعیدلو قرار داشته را حتی فرخزادی رد نمی‌کند. فرخزادی همچنین با تأکید بر اینکه واقعاً نمی‌داند چه کسانی هیأت مدیره جدید پرسپولیس را تشکیل می‌دهند؟ می‌گوید: «واقعاً نمی‌دانم. فقط می‌دانم افراد زیادی به آقای سعیدلو پیشنهاد شده‌اند و ایشان مشغول کار کارشناسی هستند. امیدوارم که همچنان در این تیم خدمت کنم. ایشان قرار شده تا فردا (امروز) اعضای جدید هیأت مدیره را معرفی کنند.»

او در واکنش به این احتمال که دادکان و پروین هم در این لیست قرار خواهند داشت؟ می‌گوید: «این یک افتخار برای همه ماست اگر این‌ها به تیم برگردند. پرسپولیس خانه امثال دادکان و پروین است. با این وجود من خبر ندارم این دوستان به هیأت مدیره می‌آیند یا نه!»

درحالی که امروز سعیدلو مدل جدیدش را برای اداره پرسپولیس رونمایی می‌کند، عباس انصاری‌فرد مدیر فعلی تیم که تقریباً هیچ کس به بقای او در این تیم امیدی ندارد، همچنان با تصمیماتی غیرمعقول به پیش می‌رود. او که بعد از باخت به پیکان حکم اخراج کرانچار را صادر کرد و صبح اول وقت در مصاحبه با فوتبال ایران از تصمیمش دفاع کرده بود و اعتقاد داشت 8 هفته به این مربی زمان داده اما او نتوانسته قدر این بخت را بداند، ناگهان متحول شد و تصمیمش را عوض کرد. ناگهان اعلام شد باری دیگر کرانچار در سمتش ابقا شده است.

انصاری‌فرد که در واکنش به دشنام‌های هواداران گفته بود: «این اعتراضات همیشگی شده و متأسفانه در بین مردم جا افتاده است. بیرون کردن این مسئله از ذهن هواداران واقعاً سخت است. احتمال می‌دهم در مسابقات کشتی هم اگر یک کشتی‌گیر ببازد علیه من هم شعار خواهند داد!» به ناگاه انگار مکلف شد در تصمیمش برای برکناری کرانچار، تغییر ایجاد کند. او در این باره به ایسنا گفت: «اگر می‌خواستم کرانچار را با قاطعیت برکنار کنم، می‌توانستم. البته در حرکتی چنین اقدامی انجام شد اما فکر کردیم که عملکرد کرانچار بهتر است در کمیته فنی بررسی شده و این کمیته با اجماع نظرها برای حضور یا عدم حضور وی در پرسپولیس تصمیم بگیرد. بی‌شک در صحبت‌هایی که با او انجام دادیم تذکرات داده شد. ضمن این که این هفته هم باید جلسات مفید و پرباری را با مربیان و بازیکنان داشته باشیم تا آنها بتوانند در داربی حساس جمعه، با دست پر میدان را ترک کنند. کمیته فنی تشخیص داد که بهتر است تیم پرسپولیس در مقطع فعلی با تفکرات کرانچار مقابل استقلال به میدان برود چرا که بازیکنان به آن عادت کرده‌اند. بی‌شک آوردن مربی دیگری در این مقطع که می‌خواهد دوباره شرایط بازیکنان را امتحان کند، ریسک بالایی است و به صلاح پرسپولیس نبود.»

او همچنان امید به ماندن در تیم دارد و البته فرخزادی در این باره می‌گوید: «شاید هیأت مدیره جدید خواست انصاری‌فرد در تیم بماند یا اصلاً شاید حتی او به عضویت هیأت مدیره درآمد. در مورد اخراج کرانچار هم ایشان این ماجرا را تکذیب کرد.» او در واکنش به این اتهام که مرزبان تیم کرانچار را ارنج می‌کند هم گفت: «اینها کذب است و صحت ندارد.» اما این گفته را حتی از محمود خوردبین نقل شده بود؟ او در واکنش به این پرسش هم می‌گوید: «این مصاحبه را خوردبین تکذیب کرد. البته ما خودمان هم دیگر ماندیم چه بگوییم. الان ما با دو گروه خبرنگار در ارتباطیم، با گروهی مصاحبه می‌کنیم و چند ساعت بعد در مصاحبه با گروهی دیگر تکذیب!»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)