مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

بعد از پايان ديدار پرسپوليس و پيكان، ماموران مبارزه با دوپينگ فدراسيون، عليرضا حقيقي و هادي نوروزي از پرسپوليس و علي غلام و خدابنده‌لو از پيكان را براي تست دوپينگ انتخاب كردند.


شركت صنايع سلولزي به‌گل، اسپانسر جديد پرسپوليس روز پنج‌شنبه مبلغ 150 ميليون تومان به حساب باشگاه واريز كرد. قرار است 150 ميليون تومان ديگر از قرارداد اين اسپانسر طي چك‌هاي سه روزه به چند نفر از بازيكنان كه باشگاه اعلام مي‌كند تعلق گيرد. همچنين مقرر شده طي هفته آينده 100 ميليون تومان، اواخر سال 88، 400 ميليون، ارديبهشت 89، 300 ميليون و در پايان فصل 400 ميليون تومان از جانب شركت به گل به پرسپوليس پرداخت شود.


پيش‌تر اعلام شده بود اسپانسر جديد پرسپوليس مبلغ 200 ميليون تومان به عنوان پاداش قهرماني اين تيم در نظر گرفته است. اسپانسر باشگاه اما تاكيد كرده اين پاداش فقط مربوط به قهرماني در ليگ برتر است و به جام حذفي تعلق نمي‌گيرد.


عباس انصاري‌فرد مديرعامل پرسپوليس طي رايزني با يك شركت دولتي قصد دارد كمك يك ميليارد توماني از طريق بند ب جذب كند كه 450 ميليون از اين مبلغ به سازمان و 400 ميليون تومان آن به باشگاه مي‌رسد. گفته مي‌شود انصاري‌فرد و نزديكانش قصد ندارند از اين شركت يا اداره دولتي نامي ببرند چرا كه ايشان تصور مي‌كنند ممكن است

 مخالفان‌شان در باشگاه مانع اين همكاري شوند.


ايوان پتروويچ و مدير برنامه‌هايش براي طلب 50 ميليون توماني وي از باشگاه دنبال راه حل مي‌گردند. پتروويچ قصد دارد از طريق مذاكره اين قضيه را فيصله ببخشد اما چنانچه اين مذاكرات نتيجه ندهد وي دو هفته ديگر به فيفا شكايت خواهد كرد.


سعيد حلافي بازيكن جوان پرسپوليس خودش پيشنهاد جدايي از پرسپوليس را در نيم‌فصل به حسين عبدي مطرح كرد كه پس از در ميان گذاشتن اين موضوع با كرانچار و سپس انصاري‌فرد هر دو نفر با اين انتقال مخالفت كردند. حلافي در ابتداي فصل قول و قرارهايي براي تهيه مسكن دريافت كرده بود اما عملي نشدن اين وعده‌ها و عدم حضور وي در تركيب پرسپوليس او را به اين فكر انداخته كه در نيم فصل براي يكي از دو تيم خوزستاني ليگ برتر بازي كند.

باشگاه پرسپوليس دو منطقه را براي ساخت ورزشگاه اختصاصي در نظر گرفته است كه يكي از آنها نزديك به دهكده المپيك و ديگري همجوار اتوبان شهيد بابايي واقع شده است. قرار شده باشگاه براي ساخت اين ورزشگاه با چند شركت اروپايي و داخلي مزايده بگذارد. گفته مي‌شود هر شركتي در اين مزايده برنده شود تا 5 سال بعد از افتتاح ورزشگاه از سود آن بهره خواهد برد. قرار شده زمين اين ورزشگاه از طرف شهرداري به پرسپوليس داده شود.


گفته مي‌شود پرسپوليس بعد از بازي پيكان و قبل از ديدار حساس دربي، اردويي يك هفته‌اي در كردان برگزار خواهد كرد. البته هنوز اين اردو از سوي كادر فني قطعي نشده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)