از کریمی متشکرم / اخراج کرانچار شوک خوبی بود !

مرجع خبری پرسپولیس : مرادي براي قضاوت اين بازي را نمي‌پذيريم.

محمود خوردبين درباره انتخاب داور بازي تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران در جمعه اين هفته، اظهار كرد: به فدراسيون فوتبال پيشنهاد مي‌كنيم كه براي قضاوت اين مسابقه از داور خارجي استفاده كند. حال اگر آنها با جديت مصمم هستند تا داوران ايراني اين بازي را قضاوت كنند، از كميته داوران مي‌خواهيم كه مسعود مرادي داور بازي نباشد.

وي افزود: با احترام زيادي كه براي مرادي قائل هستيم، اما انتخاب او را براي قضاوت داربي جمعه نمي‌پذيريم. فكر مي‌كنم محسن تركي كه در داربي گذشته قضاوت نسبتا خوبي داشت و اگر اشتباهي هم بود از روي عمد انجام نشد، گزينه مناسب‌تري نسبت به مرادي است. معتقديم مرادي در چند بازي اخيري كه در بازي‌هاي پرسپوليس قضاوت كرده است، شاهد داوري خوبي از او نبوده‌ايم.

خوردبين با انتقاد از داور ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و پيكان در هفته هشتم ليگ برتر گفت: اين داور عملكرد خوبي در اين بازي نداشت و اشتباهات فاحش زيادي از او به چشم ‌خورد كه تقريبا همه آنها به ضرر پرسپوليس بود. مشخص نيست داوري كه يك سال و اندي قضاوت معتبري نداشته است چطور براي اين بازي انتخاب مي‌شود و فدراسيون و كميته داوران بايد نسبت به اين مساله پاسخگو باشند.

سرپرست تيم پرسپوليس در واكنش به اتفاقاتي كه طي روزهاي گذشته در تيم پرسپوليس رخ داد به ايسنا گفت: معتقدم در شرايط فعلي بايد شوكي به تيم ما وارد مي‌شد كه بركناري كرانچار مي‌توانست شوك خوبي باشد. معتقدم اين مربي هنوز بزرگي تيم پرسپوليس را درك نكرده است چرا كه به طور مثال در قبال تساوي خانگي پرسپوليس مقابل استقلال اهواز خوشحال بود كه چنين نتيجه‌اي كسب شده است. او هنوز متوجه نيست كه پرسپوليس با همه تيم‌ها فرق مي‌كند و همگان انتظار دارند كه بازي‌هاي خانگي‌اش را در ورزشگاه آزادي مقابل هواداران پرشمار پيروز باشد و نبايد اينچنين نتايج آن از دست برود. با وجود آن كه او اكنون توسط كميته فني و مديريت باشگاه ابقا شده اما بركناري او چندان بد نبود. در هر حال بايد ببينيم كه كرانچار در بازگشتش به پرسپوليس چه عملكردي را در اين تيم خواهد داشت.

خوردبين كه چند روز پيش در غم درگذشت مادرش سوگوار شده است، با تشكر از تمام افرادي كه در اين مدت با وي همدردي كرده‌اند گفت: از تمامي كه افرادي در اين مدت به من توجه داشته و به صورت حضوري، تلفني و يا غير مستقيم بخصوص علي كريمي، ابراز همدردي كرده‌اند تشكر مي‌كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)