سرمربی آرسنال از پیشرفت در مذاکراتش با سران باشگاه برای تمدید قراردادش خبر داد و تاکید کرد آینده‌اش در جمع توپچی‌ها به موفقیت‌هایی که همراه آنها کسب کند بستگی دارد.

به گزارش تسنیم، آرسن ونگر با مثبت توصیف کردن روند مذاکراتش با ایوان گازیدیس (مدیر اجرایی باشگاه آرسنال) اعتراف کرد جایگاهش در میان قرمزپوشان پایتخت انگلیس به طور جدی تهدید خواهد شد اگر تیمش در فصل بعد پیشرفتی نداشته باشد.

سرمربی آرسنال افزود: مذاکرات خوب پیش می‌رود و هیچ مشکلی وجود ندارد اما اگر فصل بعد خوب کار نکنم، از سابقه حضور طولانی‌ام در تیم به عنوان ابزاری برای ماندن در این سمت استقاده نمی‌کنم. آینده من در آرسنال به این بستگی دارد که چقدر خوب کار کنم. من اینطور تصور نمی‌کنم که برای همیشه در آسنال خواهم ماند.

وی خاطر نشان کرد: من همیشه وفاداری‌ام را به آرسنال نشان داده‌ام و فکر نمی‌کنم که لازم باشد در این باره چیزی را ثابت کنم. با این حال می‌خواهم برای آرسنال خوب کار کنم و به همین دلیل فصل پیش رو برای من فصل مهمی است.

این مربی 63 ساله در ادامه در خصوص شایعاتی که درباره احتمال مربیگری او در پاری‌سن‌ژرمن پیش از معرفی لوران بلان به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی مطرح شد، خاطرنشان کرد: مردم همیشه مرا به پاری‌سن‌ژرمن ربط می‌دهند، چون من یک فرد فرانسوی هستم و مالکان این تیم را می‌شناسم.

وی تصریح کرد: باید بگویم اگر می‌خواستم به پاری‌سن‌ژرمن بروم تا الان آنجا بودم. من به پاری‌سن‌ژرمن نرفته‌ام چون قلبم پیش آرسنال است و این تیم همیشه اولویت من بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)