رسانه‌های ایتالیایی از تمایل سرمربی آبی و مشکی‌پوشان میلان برای خرید هافبک هجومی بارسلونا خبر دادند.

به گزارش تسنیم، سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد، والترماتزاری روسای باشگاه را متقاعد کرده برای خرید سسک فابرگاس از بارسلونا دست به کار شوند. در شرایطی که پروسه انتقال راجا ناینگولان از کالیاری به اینتر هنوز کامل نشده، نراتزوری به دنبال هافبکی جدید است و بازیکن ملی‌پوش بارسلونا که فصل گذشته اغلب جایی در ترکیب اصلی تیم نداشت را در صدر فهرست گزینه‌های خود قرار داده است.

طبق گزارش گروهی از رسانه‌‌های ایتالیایی از جمله نشریه ایتااسپورت‌پرس، سرمربی پیشین ناپولی مشغول چیدن تیمی است که بتواند رقیبی جدی برای یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی سری A برای کسب اسکودتو شود و برای این کار به مهره‌هایی در حد و اندازه فابرگاس نیاز دارد.

با توجه به حضور هافبک‌هایی همچون ژاوی‌، اینیستا و سرخیو بوسکتس در ترکیب اصلی بارسلونا، فابرگاس فرصت چندانی برای اثبات توانایی‌هایش در نیوکمپ پیدا نکرده و ماتزاری از همین حربه قصد دارد برای جذب کاپیتان پیشین آرسنال استفاده کند.

پیش از این گفته می‌شد که آرسنال حاضر است برای بازگرداندن ستاره پیشین خود با بارسلونا وارد مذاکره شود و اینکه کاتالان‌ها نیز حاضرند با قراردادی به ارزش تقریبی 40 میلیون یورو او را بفروشد. این خبر چندی پیش توسط فابرگاس 26 ساله تکذیب شد اما این موضوع ظاهرا نتوانسته ماتزاری را از تلاش برای خرید او منصرف کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)