مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم هرچه زودتر تکلیفم مشخص شود، اتفاقات اخیر باعث شده حتی خواب درستی نداشته باشم.

به گزارش فارس ، شجاع خلیل‌زاده در مورد جلسه روز گذشته کمیته انضباطی عنوان کرد: دیروز در جلسه کمیته انضباطی حاضر شدم. من و مسئولان مس دلایل خود را بیان کردیم به هر حال امیدوارم حق به حقدار برسد. کمیته انضباطی همیشه روی این مسائل با دقت نظر عمل کرده و انشاالله این بار نیز آنها در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی افزود: شرایط به گونه‌ای است که جدای از تمامی این مسائل دلم با مس کرمان نیست و نمی‌توانم در این تیم بازی کنم. برای پیشرفت به سپاهان آمدم و امیدوارم انتخاب خوبی کرده باشم.

مدافع سپاهان در مورد شرایط تیمش عنوان کرد: وضعیت تمریناتمان بسیار خوب است و تیم شرایط ایده آلی دارد. امروز نیز در یک دیدار دوستانه به مصاف راه آهن می‌رویم، امیدوارم سپاهان امسال نتایج خوبی بگیرد و در هر سه جام به موفقیت برسد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سپاهان عملکرد بسیار بهتری نسبت به حریفانش در نقل و انتقالات داشته است عنوان کرد: همه تیم‌ها بازیکنانی خوبی گرفتند مگر نفراتی که استقلال و پرسپولیس جذب کردند بازیکنان کوچکی هستند. خریدهای سپاهان به چشم می‌آید و روی این تیم تمرکز زیادی وجود دارد وگرنه حریفان ما نیز خوب خرید کردند.

خلیل‌زاده در مورد اینکه آیا در تیم جدیدش جا افتاده عنوان کرد: سپاهان شرایطش با سایر تیم‌ها فرق می‌کند تا به حال ندیدم با بازیکنان جدید در تیمی اینقدر خوب برخورد شود. کاپیتانی مثل نویدکیا نمونه‌اش وجود ندارد. او خیلی با شخصیت و با محبت است که سریع با بازیکنان جدید دوست می‌شود.

وی در مورد قرعه سخت سپاهان در دو هفته ابتدایی و دیدار با فولاد خوزستان و استقلال گفت: به نظر من هر چقدر بازی‌های سخت اول باشد بهتر است چرا که عیار تیم‌ خیلی زود مشخص می‌شود و می تواند در ادامه کارش را با قدرت انجام دهد.

خلیل زاده در پایان عنوان کرد: دعا می‌کنم هر چه زودتر کارم درست شود و کمیته انضباطی نظر خود را بیان کند. باورکنید به خاطر این اتفاق خواب درستی ندارم و شرایط سختی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)