در این باره باید سازمان لیگ اظهار نظر و تصمیم گیری کند که کرده و قرارداد شجاع رسما" ثبت شده است. مس به دنبال ابطال آن قرارداد است و این قاعدتا" هیچ ربطی به شجاع ندارد

گل؛ اظهارات مدیرعامل باشگاه مس کرمان با واکنش وکیل شجاع خلیل زاده همراه شد. ناصر شهبازی امروز گفته بود« روند این انتقال کاملا غیرقانونی است. در جلسه‌ای هم که دیروز داشتیم من فقط صحبت‌ها را شنیدم و 2 وکیل خلیل‌زاده لایحه خود را ارائه کردند. من هم مدارک و مستندات قانونی دارم که ثابت می‌کند این انتقال قانونی نیست و ظرف یکی دو روز آینده لایحه خود را به کمیته انضباطی ارائه می‌کنم تا در چند روز آینده تکلیف این بازیکن مشخص شود. قرارداد خلیل‌زاده با سپاهان در سازمان لیگ هم ثبت نشده است من خودم نزد علیپور رفتم و با او صحبت کردم ایشان نامه‌ای به کاظمی دبیر سازمان لیگ نوشتند تا از ثبت قرارداد این بازیکن با سپاهان جلوگیری شود تا وضعیت بازیکن مشخص شود.»

ابراهیمی در این باره گفت: به آقای شهبازی حق می دهم که برای آرامش جو کرمان اینگونه حرف بزند اما جهت اطلاع ایشان و دیگران باید بگویم قرارداد شجاع خلیل زاده با سپاهان هم در هیئت اصفهان و هم در سازمان لیگ ثبت شده و نام او هم در لیست سپاهان قرار دارد. این انتقال قانونی ترین انتقال بوده و اگر خدشه ای بر آن وارد باشد باید باشگاه مس از امضا کننده رضایت نامه، هیئت فوتبال کرمان و سازمان لیگ شکایت کند.

وی افزود: روز گذشته در کمیته انضباطی من و دوست و همکارم آقای جهانگیری دفاعیات لازم را ارائه دادیم و مدیرعامل مس هم توضیحاتش را داد. پرونده موجود این موضوع که خلیل زاده بازیکن چه تیمی است را دنبال نمی کند چون در این باره باید سازمان لیگ اظهار نظر و تصمیم گیری کند که کرده و قرارداد شجاع رسما" ثبت شده است. مس به دنبال ابطال آن قرارداد است و این قاعدتا" هیچ ربطی به شجاع ندارد و باید بروند از هیئت فوتبال و سازمان لیگ بپرسند چرا آن را ثبت کرده اند.شماره ثبت قرارداد و لیست نفرات باشگاه سپاهان که به تایید سازمان لیگ رسیده هم موجود است.

او درباره اینکه گفته می شود علیپور از کاظمی خواسته مانع از ثبت انتقال شجاع شود گفت: آقایان آیت اللهی و علی پور رییس و دبیر کمیته اخلاق و ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای ، عزیزان ما هستند و احترامشان هم واجب است اما این موضوعی است که ارتباطی با آن حوزه ندارد. یک قرارداد به صورت رسمی ثبت شده و برای ابطال آن مرجع قضایی فدراسیون باید رای بدهد. ممکن است اگر کمیته اخلاق دلایل و مدارکی داشته باشد به عنوان مشورت به کمیه انضباطی بدهد اما تصمیم گیرنده در این رابطه کمیته انضاطی است . در این باره با آقای آیت اللهی حرف زدم که گفت ما دنبال اجرای قانون هستیم و به کاری که به ما ربطی ندارد ورود نمی کنیم.

برای حفظ آرامش در فوتبال هم امکان دارد دوستان توصیه هایی داشته باشند اما مطمئن هستم قرار نیست مرجع موازی مراجع قضایی فدراسیون تشکیل شود. در هر حال قرارداد شجاع رسما ثبت شده و او بازیکن قانونی سپاهان است.

عبدالصمد ابراهیمی درپایان درباره پرونده دهنوی و پرونده طلب قلعه نویی از تراکتور هم اظهار داشت:در ماجرای دهنوی مسائلی رخ داد که خوشایند هیچکس نبود. سوء تفاهم هایی به وجود آمد اما شخصا" هم با دوستانم در پرسپولیس و سعید شیرینی و هم با علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان گفت و گوهایی داشته ام و انشااله در این ماه عزیز در یک نشست که به زودی برگزار می شود همه اتفاقات و اختلافات حل خواهد شد.

رای پرونده امیر قلعه نویی هم به صورت قطعی صادر گردیده و باشگاه تراکتور طبق قانون یک ماه فرصت دارد آن را بپردازد.ما دوست نداشتیم این موضوع به کمیته انضباطی و فدراسیون کشیده شود اما مدیرعامل قبلی تراکتور مایل به حل مسالمت آمیز موضوع نبود و با مشاوره های اشتباه حقوقی کار به اینجا کشید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)