پرسپولیس نیوز : مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: در حال انجام هماهنگی لازم برای اعزام سه بازیکن رده پایه پرسپولیس به یک باشگاه پرتغالی هستیم.

حمید استیلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: برنامه‌های زیادی برای توسعه فعالیت‌های آکادمی باشگاه وجود دارد. البته با توجه به پاره‌ای اتفاقات که این اواخر روی داد، کمی سرعت کار گرفته شد اما اقدامات مختلفی در حال انجام است.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که در حال پیگیری آن هستیم، اعزام چند بازیکن رده پایه به پرتغال است. این همکاری با مساعدت مدیرعامل ایرانی یک باشگاه دسته اولی پرتغال صورت خواهد گرفت و با نهایی شدن آن قرار است سه بازیکن اعزام شوند. در این ارتباط، هفت، هشت بازیکن را زیر نظر گرفته‌ایم. قصد داریم گزینه‌هایی را اعزام کنیم که بتوانند در رقابت‌های رده‌های سنی پایه پرتغال به میدان بروند. در اینصورت آنها به سرمایه‌هایی برای باشگاه پرسپولیس بدل خواهند شد.

 

تیم امید پرسپولیس در اردوی هشت روزه

تیم امید پرسپولیس از ابتدای هفته آینده راهی اردوی هشت روزه‌ای در عباس آباد خواهد شد.

بنابر اعلام مجید نایینی سرمربی این تیم سرخپوشان با توجه به تعطیلی یک ماهه رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های تهران به منظور ارتقای آمادگی خود در این رقابت‌ها از شنبه جاری تا یکشنبه ششم مرداد ماه، اردوی خود را در عباس آباد برپا خواهند کرد.

سرخپوشان امید در این مدت در هتل الماس اقامت داشته و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی کادرفنی قرار است دو بازی دوستانه با تیم‌های صنعت تنکابن و دنیای گل عباس آباد داشته باشند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)