حماسه ساز ملبورن نسبت به برگزاری دیدار منتخب تیم ملی 98 و تیم ملی کنونی انتقادات زیادی دارد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با اوج ، درباره این مسابقه اظهار داشت: من اصلا به تهران نمی آیم و در این دیدار شرکت نمی کنم. برگزاری این دیدار هیچ منطقی ندارد. اینکه یکسری آدم پابه سن گذاشته  و تپل بروند مقابل یک تیم سرحال و آماده قرار بگیرند که سال چند  میلیاردی پول می گیرند اصلا منطقی نیست. این دیدار موجب خنده است و من هم دوست ندارم اسباب خنده کسی شوم.

وی ادامه داد: مثل این است که عبدالله موحد را بیاوری وسط تشک و بگویی با قهرمان جهان امسال کشتی بگیرد. می گویند این دیدار نمادین است. آخر چه نمادینی؟ اینطور که نمی شود. یک تیمی 16 سال پیش آماده بوده اما الان هیچ کدام از آن نفرات بیشتر از 10 دقیقه نمی توانند بدوند. آماده ترینشان که من هستم 10 دقیقه می توانم بازی کنم. آیا این درست است من با 42 سال سن بروم مقابل محسن مسلمان 20 ساله بازی کنم؟

مهاجم اسبق تیم ملی همچنین گفت: از طرف دیگر دعوت فدراسیون به این دیدار هم در نوع خود جالب بود. فرامرز ظلی بزرگ همه ما است و دوستش داریم اما زنگ زده و می گوید ساعت 7 بعد از ظهر کمپ تیم های ملی باش. اگر قرار است من از مشهد بیایم باید برایم بلیت تهیه کنند. بازی محلی که نیست بگویند شورت ورزشی و لباس بردارید و ساعت 7 صبح سر چهارراه بایستید تا همه با هم برویم داخل زمین.

عزیزی در پایان افزود: من نمی خواهم کسی را زیر سوال ببرم اما از تیم 98 عابدزاده آمریکا است، مهدوی کیا آلمان است، باقری مصدومیت دارد، دایی درگیر تیمش است، منصوریان دستش در گچ است و … .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)