چلسی از سال گذشته به دنبال خرید این ستاره آلمانی بود و سرانجام موفق در این تابستان او را با انتقالی 21 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.

 آندره شورله، خرید جدید چلسی، امیدوار است که بتواند تاخیر در انتقالش به این باشگاه را با کار بیشتر، جبران کند.
چلسی از سال گذشته به دنبال خرید این ستاره آلمانی بود و سرانجام موفق در این تابستان او را با انتقالی 21 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.
شورله به گاردین گفت:" من همیشه امیدوار بودم که این انتقال اتفاق بیفتد. زمان زیادی طول کشید. من می خواستم سال قبل به چلسی بیایم اما این اتفاق رخ نداد.
تصمیم با من نبود. این تصمیم باشگاه لورکوزن بود، آنها نمی خواستند من را از دست بدهند و من باید آن را می پذیرفتم.
البته این فرصت از دست رفت اما به خودم گفتم که باید در هر دیدار بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم تا بتوانم یک فرصت دیگر به دست بیاورم. بنابراین این اتفاق رخ داد.
چلسی دائما با من در تماس بود و خوشحالم که اکنون اینجا هستم."
شورله فصل گذشته 11 گل برای لورکوزن زد و کمک کرد تا این تیم به رقابت های چمپیونزلیگ راه پیدا کند اما تایید کرد که بعد از پیشنهاد چلسی، تمرکز کردن روی تمرینات لورکوزن برایش دشوار شده بود.
" در ابتدا واقعا کار کردن برایم دشوار بود. من خیلی می خواستم به اینجا بیایم اما اتفاق نیفتاد. اما باید سخت کار می کردم و بهتر می شدم و این اتفاق رخ داد.
من می خواهم از هر لحاظ حرفه ای باشم. هیچ فشار اضافه ای روی من نیست و از اینکه باشگاه این اندازه برای خرید من هزینه کرد، احساس غرور می کنم. تلاش می کنم تا بهترین بازی هایم را ارائه بدهم."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)