مرجع خبری پرسپولیس : تذکرهای رییس پلیس تهران!  دربی را سبز نکنید
در بازي روز جمعه در ورزشگاه آزادي، اگر حركتي هم بشود اقليتي هستند و پليس هم اگر كسي به عنوان مثال نماد سبزي بالا ببرد و بخواهد فضا را سياسي كند، پليس فقط نماد را مي‌گيرد و تذكر مي‌دهد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه پليس همچون گذشته در كنار مردم در بازي فوتبال روز جمعه بين پرسپوليس و استقلال حضور دارد، گفت: اگر اقدام مجرمانه‌اي شود و كسي بخواهد نظم و امنيت را به هم بزند، برابر قانون برخورد و بازداشت مي‌شود.

سردار عزيزالله رجب‌زاده  افزود: در بازي روز جمعه در ورزشگاه آزادي، اگر حركتي هم بشود اقليتي هستند و پليس هم اگر كسي به عنوان مثال نماد سبزي بالا ببرد و بخواهد فضا را سياسي كند، پليس فقط نماد را مي‌گيرد و تذكر مي‌دهد.
وي افزود: مردم وقتي به ورزشگاه مي‌آيند مي‌خواهند با آرامش مسابقه فوتبال را ببينند و پليس نيز تنها اگر اقدام مجرمانه صورت گيرد و كسي بخواهد نظم و امنيت را به هم بزند برابر قانون برخورد و بازداشت مي‌كند.
رييس‌پليس پايتخت در در مورد تحركات شب گذشته در كوي دانشگاه نيز گفت: شب گذشته موضوع خاصي نبوده و بازداشتي نداشته‌ايم.
رجب‌زاه به طرح انضباط اجتماعي نيز اشاره كرد و گفت: اين طرح در منطقه شش به قوت در حال اجرا است و شاهد كاهش 26درصدي جرايم در اين منطقه بوده‌ايم. تا چند روز ديگر مرحله دوم طرح در منطقه شش نيز كه شامل خيابان‌هاي ديگر منطقه شش مي‌شود، به اجرا درمي‌آيد.
به‌گفته او منطقه بعدي اجراي طرح انضباط اجتماعي، منطقه هفت شهرداري تهران است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)