پرسپولیس نیوز : پرسپولیس در آخرین تمرین جدی خود پیش از هفته دوم لیگ برتر برنامه‌های تاکتیکی خود برای دیدار با ذوب آهن را مرور کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 18:30 زیر نظر کادر فنی این تیم و با حضور همه بازیکنان تمرین خود را آغاز کرد.

بازیکنان پرسپولیس ابتدا زیر نظر مولایی بدنساز تیم بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به دستور دایی در گروه‌هایی مشغول به پاسکاری شدند.

 

در این تمرین که حدود 75 دقیقه به طول انجامید بازیکنان پرسپولیس آخرین مرور کارهای تاکتیکی را برای دیدار مقابل ذوب‌ آهن در دستور کار خود داشتند.

فوتبال درون تیمی مهم‌ترین تمرین امروز سرخ‌پوشان بود. دایی ترکیب اصلی خود برای بازی با ذوب آهن را در این بازی تست کرد.

کریم باقری به همراه سایر اعضای کادر فنی، نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

 

محمد پنجعلی بر خلاف روزهای قبل در این تمرین حضور نداشت. علیرضا حقیقی که هنوز ITC خود را دریافت نکرده با پرسپولیس تمرین می‌کند و امروز هم زیر نظر غلامپور به همراه نیلسون، محمدی و عابدزاده کار کرد.

 

*در حاشیه تمرین امروز بازیکنان سرخپوش به یاد بازی‌های دوران کودکی خود افتاده بودند و به همین دلیل برخی اوقات به آن بازی‌ها می‌پرداختند که در نوع خود جالب بود.

 

*در انتهای تمرین دروازه‌بان‌ها 30 دقیقه بیشتر از سایر بازیکنان به تمرین پرداختند. علی دایی نیز توپ‌ها را پشت 18 قدم کاشت و با شوت‌زنی دروازه‌بان‌ها را مورد آزمایش قرار داد. دایی بارها موفق شد که دروازه دروازه‌بانان پرسپولیس را باز کند.

 

علی دایی آنقدر شوتزنی به دروازه را ادامه داد که توان بازیکنان را از بین برده بود، آنها درخواست می‌کردند زودتر شوتزنی‌های دایی تمام شود اما او اعلام کرد که تا وقتی که دروازه‌بانان گل می‌خورند باید در چارچوب بایستند.

 

*پرسپولیس در این تمرین بدون غایب تمرین کرد.

*در دقایق پایانی تمرین نورافکن های درفشی فر روشن شد.

*حدود 15 هوادار پشت درهای بسته حضور داشتند.

پرسپولیس فردا ساعت 17 تهران را به مقصد اصفهان ترک می‌کند و از ساعت 22:15 جمعه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب آهن می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)