کرانچار را من اخراج نکردم ! / آماده جدایی از پرسپولیس هستم

مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در صورتي كه من را نخواهند از باشگاه مي روم و در حال حاضر آماده رفتن هستم.
     
 عباس انصاري فرد افزود: من انصاري فرد هستم و هيچ وابستگي به باشگاه پرسپوليس ندارم چه از نظركاري و چه از نظر مالي من از ابتدا ورزشي بودم و ورزشي هستم و خواهم بود و هيچ نيازي به مدير عاملي تيم فوتبال پرسپوليس ندارم زيرا من از ابتدا در ورزش شناخته شده بودم.

وي ادامه داد: بعد از بازي با پيكان و باخت به اين تيم كرانچار را اخراج نكردم و تنها وي را براي مدتي كنار گذاشتم تا اعضاي كادر فني در مورد اين موضوع تصميم بگيرند كه آنها هم محكم ابقاي كرانچار را امضا كردند و من هم اين موضوع را پذيرفتم.

وي در خصوص بازي دربي تصریح کرد: اصلا نگران باخت از استقلال نيستم ولي مطمئن باشيد بازيكنان تمام تلاش خود را مي كنند تا پيروز از ميدان بيرون بيايند و بتوانند از بحران خارج شوند و من هم به اين بازي بسيار اميدوار هستم.

انصاري فرد در خصوص جلسه با واعظ آشتياني قبل از بازي دربي گفت: من و واعظ يك هدف را دنبال مي كنيم و جلسات زيادي را با هم داشتيم و در موارد زيادي با هم بحث و گفتگو مي كنيم مانند واگذاري فروش بليط ها به دو تيم و چند مواردي ديگر و هيچ بحثي درباره بازي دربي نكرديم و اينكه مي گويند درباره نتيجه بازي بحث و گفتگو كرديم كذب محض است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم در دربي ناكامي هاي گذشته را جبران كنيم و با برد استقلال دوباره به روزهاي اوج خود بازگرديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)