مرجع خبری پرسپولیس : خواب در اطراف ورزشگاه
در اطراف ورزشگاه بزرگ آزادي شب گذشته مي‌شد چادرهاي مسافرتي بسياري را ديد كه علاقه‌مندان به همراه خود آورده بودند تا شب را در آن به صبح برسانند. استقرار چادرهاي مسافرتي صحنه‌هاي زيبايي را در اطراف ورزشگاه آزادي به وجود آورده بود.

نظم و انضباط در ورزشگاه
مسئولان برگزاركننده نظم در ورزشگاه آزادي از صبح امروز با حضور در ورزشگاه و اطراف آن باعث شده‌اند تا ورود تماشاگران با نظم و انضباط بيشتري صورت پذيرد. حضور نيروهاي تامين‌كننده نظم ورزشگاه باعث شده تا ورود تماشاگران نسبت به گذشته با سهولت بيشتري انجام شود.

سرویس دهی خوب شركت واحد

شركت واحد اتوبوسراني از صبح امروز سرويس‌دهي خوبي را به تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال در تهران داشت. خدمات شركت واحد كه به صورت رايگان صورت مي‌گرفت باعث رضايت علاقه‌مندان به فوتبال شده بود.

حضور پررنگ
تا ساعت 11صبح امروز چيزي حدود 90هزار تماشاگر به داخل ورزشگاه بزرگ آزادي راه پيدا كرده بودند كه اين مسئله بيانگر استقبال خوب تماشاگران فوتبال از ديدار شصت و هفتم دو تيم استقلال و پرسپوليس مي‌داد.
 

اسكور برد در ورزشگاه بزرگ آزادي صبح امروز كار جالبي را براي تماشاگران حاضر در ورزشگاه انجام داد و با پخش صحنه‌‌هايي از ديدارهاي گذشته دو تيم باعث شد تا تماشاگران به ياد خاطرات خوب گذشته خود از بازي‌هاي قبلي دربي بيفتند.

امكانات شهرداري
شهرداري تهران براي آسايش و آرامش بيشتر علاقه‌مندان به فوتبال با استقرار گروه‌هايي امكانات مناسبي را براي آنها تدارك ديده بود. پخش آب و مواد غذايي توسط شهرداري باعث شده بود تا علاقه‌مندان به فوتبال تقريبا صبحانه را ميهمان آنها باشند.

پيش‌بيني زودهنگام
پيش‌بيني مي‌شود با توجه به استقبال خوب تماشاگران به فوتبال ورزشگاه آزادي تا قبل از ساعت 12 پر شود. در شرايط فعلي تمامي راه‌هاي منتهي به ورزشگاه پر از هواداراني است كه با تلاش بسيار قصد دارند خود را به آن برسانند.

خدمات پزشكي
استقرار تيم‌هاي پزشكي بسيار در ورزشگاه و اطراف آن باعث شده تا هواداران با آرامش بيشتري به حضورشان در فوتبال و در ورزشگاه فكر كنند. تيم‌هاي پزشكي مستقر در ورزشگاه و اطراف آن تاكنون خدماتي را نيز به صورت رايگان به تماشاگران ارائه كرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)