مرجع خبری پرسپولیس : عدم حضور انصاری فرد در ورزشگاه

عباس انصاري‌فرد به همراه فرخزادي قبل از آن كه در برنامه تلويزيوني شركت كند به هتل اوين رفت و بازيكنان پرسپوليس قبل از دربي صحبت كرد.
انصاري‌فرد براي دقايقي در مورد دربي با بازيكنان پرسپوليس صحبت كرد و تاكيد كرد بنا بر دلايلي نمي‌تواند به ورزشگاه آزادي بيايد. وي به دليل اين كه تماشاگران واكنش منفي نشان ندهند به ورزشگاه نمي‌رود.

 

ریکاوری در هتل

*بازيكنان پرسپوليس ساعت 10 در هتل اوين ريكاوري كردند و ساعت 11 نهار خوردند تا براي ديدار با استقلال راهي ورزشگاه آزادي شوند.

 

جلوگیری از درگیری هواداران سرخابی

*در طبقه دوم ورزشگاه آزادي تعدادي زيادي از هواداران استقلال و پرسپوليس حضور دارند و بيش از 50 ماموران نيروي انتظامي در اين طبقه مستقر شده‌اند و با نصب داربست از نزديكي آنها جلوگيري كرده‌اند تا درگيري بين آنها به وجود نيايد.

تبلیغات روی نیمکت ها

*تعدادي از شركت‌ها پوسترهاي تبليغاتي پشت نيمكت‌هاي استقلال و پرسپوليس نصب كردند. ماموران و مسئولان ورزشگاه آزادي چند ساعت قبل از شروع مسابقه به اين موضوع پي برده و همه پوسترهاي چسبيده شده به نيمكت را جدا كردند تا روي نيمكت دو تيم هيچ پوستر تبليغاتي وجود نداشته باشد.

 

جلسه کادر فنی استقلال

*جلسه كادر فني پرسپوليس ساعت 12:30 برگزار خواهد شد و تركيب ثابت اين تيم براي ديدار با استقلال نيز در همين جلسه مشخص مي‌شود.

 

خط کشی مجدد زمین

پیش از ظهر امروز چمن استادیوم آزادی توسط مسئولین این استادیوم دوباره خط کشی شد. پيش از ظهر امروز و توسط مسئولان استادیوم آزادي خط ‌كشي زمين چمن این ورزشگاه يكبار ديگر نو شد تا ديدن آن براي تماشاگران و بازيكنان با سهولت بيشتري صورت بگيرد. در حقيقت اين كار در قضاوت خوب محسن تركي و كمك‌هايش نيز مي‌توانست تاثيرگذار باشد.

 

خواب در راهرو
تماشاگران خسته كه با زحمت بسيار خود را به ورزشگاه رسانده بودند، پس از استقرار در داخل استاديوم به نمازخانه و راهروها پناه بردند تا براي دقايقي به استراحت و خواب بپردازند.

تبليغات خوراكي
تبليغات در زمين چمن آزادي تقريبا تمام و كمال در خدمت صنايع غذايي بود. تابلوهاي مربوط به نفع يك نوع ماكاروني و يك نوع كلوچه خاص باعث شده بود تا در برخي از مواقع معده تماشاگران ترشح كنند.

خواباندن چمن
با آنكه پيش از اين چمن سبز ورزشگاه آزادي زده شده بود تا شرايط براي انجام يك بازي خوب مهيا شود، اما دست‌اندركاران ورزشگاه دقايقي پيش با چهار نيمكت به جان چمن افتادند تا به نوعي آن را بخوابانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)