بعد از چند هفته اصرار و سماجت برای پیدا کردن راهی برای خروج از آنفیلد برای پیوستن به توپچی‌های لندن، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول از تصمیم خود برای ماندن در میان قرمزپوشان مرسی‌ساید در فصل آینده خبر داد.

به گزارش تسنیم، مقاومت باشگاه لیورپول برابر پیشنهادات آرسنال و دیگر مشتریات لوئیز سوارز، سرانجام این بازیکن ملی‌پوش را از ادامه تلاش برای ترک آنفیلد منصرف کرد، چرا که او اعتراف کرد فصل آینده هم در میان سرخپوشان خواهد بود.

آرسنال در آخرین تلاش خود برای جذب ستاره 26 ساله پیشنهادی 42 میلیون پوندی به لیورپول داد که باز هم با مخالفت جان‌ هنری، رئیس این باشگاه مواجه و سبب شد ستاره پیشین آژاکس از انتقالش به تیمی دیگر ناامید شود. سوارز به روزنامه «اوبسروادور» اروگوئه گفت: در حال حاضر به عشق همه هواداران در لیورپول خواهم ماند.

در همین حال برندان راجرز، سرمربی لیورپول تاکید کرد مهاجم اروگوئه‌ای تیمش برای بازگشت به جمع شاگردان او ابتدا باید از باشگاه و هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کند. وی اظهار داشت: در ابتدا باید از هم‌تیمی‌ها و باشگاه عذرخواهی صورت بگیرد. بعد از آن تصمیم می‌گیرم که برای جنگیدن برای تیم آماده است یا نه. می‌دانم که قرار نیست آن سوارزی که می‌شناسم را ببینم. او چند روز است که خودش به تنهایی تمرین می‌کند. زمانی که برگردد خواهیم دید که وضعیتش چگونه است.

سوارز که 6 جلسه از محرومیت 10 جلسه‌ای فصل گذشته‌اش به خاطر گاز گرفتن بازوی برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی باقی مانده است، فصل گذشته پس از روبین فن‌پرسی از منچستریونایتد، با به ثمر رساندن 23 گل دومین گلزن برتر لیگ بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)