مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبين پس از تساوي يك بر يك برابر استقلال در جمع خبرنگاران عنوان كرد: داور يك پنالتي براي پرسپوليس نگرفت و همين امر باعث شد بازي به تساوي كشيده شود. اكنون نيز بازي تمام شده و اعتراض فايده‌اي ندارد.
وي در مورد بهترين بازيكنان اين ميدان گفت: شيث رضايي و هادي نوروزي در پرسپوليس بهترين بودند و در تيم استقلال نيز وحيد طالب لو و حسين كاظمي بهتر از ساير بازيكنان تيم بازي كردند.
سرپرست پرسپوليس در مورد اين كه طرفداران اين تيم پيش از دربي نگران بودند گفت: بازيكنان اين تيم با مديريت خوب انصاري فرد شب گذشته با يكديگر دوست و رفيق شدند و اگر بار فني اين تيم بالاتر برود به ويژه در تعيين تركيب تيم پرسپوليس مي‌تواند در مسابقات آينده بهتر نتيجه بگيرد.
خوردبين در مورد وضعيت كرانچار و اين كه او پس از شكست برابر پيكان اخراج شده بود اظهار داشت: در آن زمان انصاري فرد؛ كرانچار را كنار گذاشت اما كميته فني راي به ماندن اين مربي داد و هيات مديره نيز اين نظر را تاييد كرد. در حال حاضر كرانچار سرمربي است تا در آينده ببينيم چه پيش مي‌آيد.
وي در مورد اين كه كاشاني به كرانچار وعده داده بود در صورت پيروزي برابر استقلال در پرسپوليس سرمربي خواهد ماند تاكيد كرد: هيات مديره تصميم نهايي را در مورد كرانچار ظرف دو روز آينده خواهد گرفت؛ اين كه او سرمربي پرسپوليس مي‌ماند يا نه.

سرپرست پرسپوليس در مورد تعيين مديرعامل و اعضاي جديد هيات مديره پرسپوليس گفت: اين تغييرات با نظر سازمان تربيت بدني انجام خواهد شد و تا فردا بايد در اين زمينه صبر كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)