این دربی سیاسی نبود/ عزم سازمان به سر و سامان دادن همیشگش هیئت مدیره پرسپولیس است

مرجع خبری پرسپولیس : حميد سجادي پس از تساوي استقلال و پرسپوليس در دربي 67 و اعتراض تماشاگران مبني بر تباني بودن اين مسابقه، اظهار داشت: ‌مردم شوخي مي‌كنند. بهتر است باور نكنيد كه نتيجه سياسي باشد.


خدا نکند بحث تبانی در چنین بازی هایی وجود داشته باشد. من درهفت هشت دقیقه پایان مسابقه احساسم این بود که تماشاگران شوخی می کنند وگرنه اصلاً چنین بحثی صحت ندارد.

 

وي افزود: هرگز نگفتم فردا مديرعامل پرسپوليس تغير مي‌كند؛ بلكه اعلام كردم روز شنبه اعضاي هيات مديره را معرفي خواهيم كرد. بر همين اساس، ‌اعضا تصميم گيري خواهند كرد.
سجادي در باره شرايط دربي گفت: بازي خوبي را شاهد بوديم؛ مخصوصا بعد از گل كه بازيكنان هجومي بازي كردند. تماشاگران هر دو تيم حق دارند ناراحت شوند چون براي پيروزي تيمشان به ورزشگاه آمدند. به همين دليل، به تساوي اعتراض كردند.
وي افزود: سعي مي‌كنيم تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس را تقويت كنيم تا با اين پشتوانه مردمي، سير صعودي را شاهد باشيم.

 

وی درپاسخ به سئوال خبرنگار مهر که چه زمانی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه معرفی می شوند تاکید کرد:

طبق برنامه ریزی قبلی اعضای هیئت مدیره روز شنبه و توسط شخص دکتر سعیدلو معرفی می شوند. درحال حاضر اسامی افراد بر اساس معیارهای ویژه ای که سازمان در نظر گرفته تقریباً مشخص شده است وانشاءالله فردا معرفی خواهند شد.

سجادی همچنین تاکید کرد: عزم جدی سازمان براین است که یکبار برای همیشه به وضعیت هیئت مدیره و باشگا پرسپولیس سروسامان دهد. کارهایی که درگذشته یا نشده یا کمتر توجه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان می خواهد هیئت مدیره پرسپولس همانند هیئت مدیره استقلال  که در حد بسیار خوبی سازمان دهی شده است دور هم جمع شود تا ضمن پیگیری بدهی ها روند درآمدزایی و نحوه اعمال مدیریت آن به صورت کمی و کیفی درآید.

معاون سازمان و رئیس مرکز توسعه  ورزش قهرمانی در پایان گفت: به هیچ عنوان رئیس و مسئولان سازمان تربیت بدنی در مسائل جزیی و فنی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالت نمی کنند و قطعاً در باشگاه پرسپولیس هم پس از تعیین هیئت مدیره اعضای آن مدیر عامل بعدی را اگر قصد تغییر وجود داشته باشد را معرفی می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)